Iubesc să stau la rând


 Este chestia mea favorită ,poate a doua după înghesuitul în microbuz când vreau să vin la Oradea ,dar cât timp ajung acolo .înseamnă că nu trebuie să mă plâng că stau ca și un pachet de biscuiți într-un coș de cumpărături al unei grase .

Cât de plăcut este să stau 15 minute la rând ca să poți să iți iei o sticlă de apă și de niște budincă ,este un sentiment superb ,dacă aș avea câte un leu pentru de atâtea ori cât am stat la rând într-un supermarket aiurea , aș avea un Lumia 830 (#RIPnokia) și un PS4 .

Am mers la casă , am văzut una mai liberă cu doar o tipă care avea niște cicolată și ceva globuri și am zis că să merg acolo că nu poate dura atât de mult (o greșeală imensă) ,deoarece a verificat de vreo 3 ori ,3 ORI  , două pungi cu nșpe mii de globuri ,și eu mă uitam la ceas ,mai mă uitam la sticla aia de apă din coș ,ba mă mai jucam MLG Flappy Bird , ba imi ceream moartea , chestii uzuale .

Când credeam că ar fi gata ,ghici ce ? mai bagă o dată mâna în pungă și apoi cheamă pe șefă că ea ar fi prea incopetentă să facă asta și să caute nu știu ce pentru că nu găsea codurile de bare pentru ceva bomboane .

Bun venit în Românca am să vă fiu ghid .

Comentarii

  1. Asta nu se intampla doar la noi, stai linistit... In doua zile petrecute in München am stat la mai multe cozi decat iti poti imagina. Inclusiv la Starbucks, asteptand ca barista-ul filipinez sa inceteze cu flirturile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât de frumos , daar știam că nu doar noi suntem așa dar când vezi că ai o coadă acolo, mi se pare stupid să tot faci așa ceva .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii