Cred că mi-am pierdut spiritul de Crăciun

Bună Seara dragi copilași ,sper că ați fost cuminți și că va adus moșul ce ați dorit .
Eu mi-am cam pierdut spiritul de sărăbători ,așa că cine îl găsește să mă anunțe . Poate este din cauza vremii , a lipsei de zăpadă sau a firii mele negativiste dar nu prea mai simt că est sărăbătoare ,nu o mai fac ca și cum o făceam acum ceva timp . Când eram mic totul era atât de frumos și era un sentiment plăcut când se apropria această perioadă , dar acum nu mai simt așa .

Poate pentru că am crescut și m-am maturizat ,sau doar pentru că chiar nu mai simt acest sentiment .

Și asta nu este prezent doar la mine ,ci și la alții cu care am vorbit plus că am mai văzut postări similare pe site-ul unde îmi pierd eu viața , pe 9gag adică . 

Și cam o majoritate dintre postările care nu includ Pisici și pe Batman , erau despre asta .
Poate doar am crescut , și nu mai vedem lucrurile așa cum erau ,poate nu erau frumoase ,ci era impresia noastră creată de familie care dorea să ne păzeacă de chestiile rele și despre faptul că lumea nu este roz și că nu este atât de bine precum am credea noi că ar fi . 

Comentarii

  1. Nu ești singurul. Cel puţin judecând după traficul de pe blogul meu din a doua zi de Crăciun, multă lume se plictisește. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că da ,dar asta nu este decât în avantajul tău

      Ștergere
  2. Ma alatur cautarilor ^^
    Pana la anu' il gasim noi cumva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeeeeey ,poate mai găsim la reducere din magazine .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii