Cât de mult te poți înjosi pentrun un like?

Bună și vouă ,
Acum că este  peroada sărbătorilor de Crăciun , se pare că s-a mărit numărul de postări cretine pe Mb de internet așa că am hotărât să vorbesc despre asta .

Am văzut această poză în newsfeed ,pentru că cineva din lista mea de facebook a comentat cât și dat like la chestia aia (am fost în lista mea de facebook ca să fiu mai precis )

Dar eu mă întreb ceva .
În primult rând cât de prost să fii să faci așa ceva?  Să te lași prostit pentru asta ,și nu înțeleg de ce ai face asta . Să zice că ai fi o persoană religioasă , și nu am vre-o problemă cu asta . Dar nu cred că ar fi nevoie să te lauzi cu ce faci și cât de religios ai fi tu . 

Pentru ca la urmă nimănui nu-i pasă de ce faci cât timp nu deranjezi într-un mod sau altul. Și să te folosești de un subiect sensibil ca și religie mi se pare jalnic pentru ca divinitatea nu lucrează prin intermediul unei pagini de doi lei cât și pentru a aduna niste like uri. 

Dar până la urmă nimănui nu ii mai vă pasa de o pagină care face astfel de chestii pentru a aduna niste like uri.  Oh stai ținând cont de ce societate superficială și stupidă suntem nu ma mai miră nimic din ce se întâmplă dar tot pot sa spun că este trist ce am ajuns ca și societatea și asa superficială cum este. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane