2014 De la școlar la student

2014 a fost un an destul de greu și complicat , în care multe s-au schimbat .
Am făcut mai multe chestii ca și importanță în 2014 decât am făcut în 2012 și 2013 la un loc ,dar să revin la 2K14  .La un moment  dat anul ăsta am  absolvit cele XII clase , am dat examenul de Bacalaureat și se pare că trebuia să fac o alegere ,să merg undeva dacă vreau să reușesc într-un fel sau altul .

După o prea scurtă vacanță care sincer să fiu nu o mai doream din cauza noii experiențe care urma să aibă , m-am înscris la facultate , în scumpul oraș Oradea ,care a început să-mi placă foarte mult apropo. Și după ce am stat 3 zile cu fundul pe jar să aflu dacă am întrat sau nu ,am văzut că am intrat la facultatea mult dorită , și era oricum singura opțiune ,și da încă nu știu ce am să fac după ce termin ,adică sper să știu până atunci .

M-am acomodat destul de bine cu viața de oraș , tramvaiul a devenit chestia mea favorită din toată lumea , mai ales când a trebuit să stau 19 minute după el într-o seară de duminică la -3 grade Celsius ,deci da ,am avut momente frumoase în tramvai ,am văzut atâția cum au luat amende de la controlori ,am luat și eu o dată pentru că nu era compostat biletul ,chiar dacă nu mergea aparatul dar asta e altă poveste . Oradea este un oraș destul de frumos ,mai ales centrul și zonele din împrejurime .

Facultatea nu arată rău ,cel puțin în campusul  unde sunt eu , că acolo sunt doar cei de la Relații , Istorie ,Psihologie și cam atât știu eu că ar fi .
Doar că toate astea m-au schimbat ,sunt mai independent pentru că nu avea cine să-mi facă oricum așa că doar pe mine era lăsată treabă să fac una și alta . Și așa am ajuns Eu și cu Mine să mă ocup de tot ce se poate ,eh bine acum că am și un coleg cu care împărțim ”Moșia” aia de garsonieră , faptul că nu mai sunt dependent de ai mei m-a schimbat și am realizat mai tare că este destul de  greu să te descurci așa dintr-o dată pe piela ta singur , când timp de 19 ani de zile ai fost acasă și ai avut cam ce ai dorit când ti-ai dorit .   Tot copilăros în unele principii am rămas ,doar că cu un gram în plus de ”meh” asupra majoritatea treburilor și lucrurilor .

Acum eu zic eu execut , dacă am nevoie de ceva imi fac, dacă trebuie să imi cumpăr ceva tot eu merg .Am început să respect mai mult chestiile astea realizând că este greu și că doar pe mine mă pot baza .
Probabil doar realist pesimist
și cândva optimist ,dar au apus
demult acele vremuri 
Și da sunt mai negativist și mai pesimist ca de obicei ,și credeam că este imposibil . Asta este opinia unei prietene după toate astea ,și după acest timp în care m-am schimbat

Poate că nu m-am schmbat atât de mult ce doar am evoluat și observat lucrurile cum sunt , și da încă imi plac mai puține lucruri decât invers ,dar măcar așa știu ce apreciez și ce nu

Și cu aceste vorbe de duh , cred că această va fi ultima mea postare pe acest an ,dacă nu mă enervează ceva și am să postez la un moment dat . Poate că 2015 va fi mai bun ca 2014 ,dar puțin probabil , dar timpul ne va demonstra ce va veni .



                     Vă urez un 2015 mai bun decât precedentul !

Comentarii

  1. Schimbarea inseamnă evoluţie, așa că ţine-o tot așa.

    Un 2k15 optimist iţi urez.
    #hug #valoare

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii