Nicăieri nu este mai bine ca și acasă .


Timp de ”Studiu”
După cum bine știți (sau nu) , eu de ceva timp , din luna Octombrie  sunt student , în fabulosul oraș numit Oradea . Este mult mai bine decât m-am așteptat ,e destul de okay , colegii sunt de treabă , în mare . Pofesorii sunt okay ,materiile sunt interesante ,cel puțin majoritatea .

În ultimele două saptamâni am stat singur deoarece colegul meu de cameră a avut alte ocupații , și am făcut un experiment , și pe cine altcineva să fac acel experiment dacă nu pe mine?
Am fost eu și cu mine într-o garsonieră ,mai mult doar seara deoarece în timpul zilei am avut cursuri și am avut câte ceva de făcut ,plus că a fost o vreme bună afară așa că nu a fost atât de greu ,la început .

Dar cum vremea a început să se strice , a trebuit să stau înauntru ,și când aveam ocupație era destul de okay ,ținând cont că am de citit ,și de scris .
Și între m-am uitat iar la Inception,seria Batman,Lego Movie și încă câteva filme , mi-am găsit ocupație cu blogul, și facebook din când în când. Dar la un moment dat m-am plictisit destul de rău și am realizat că nu-mi place să stau singur ,adică este okay ,nimeni nu-ți zice ce să faci , te pui să dormi când vrei . Dar are și parți negative ,precum dezasturul , splălatul vaselor ,dusul gunoilui și chestii de acest gen . Sau faptul că mănânc dezogranizat , dorm mai post , oboseala .

Dar m-am obișnuit , la facultate îmi place ,dar parcă lipsește ceva , și nu mă refer la mancarea proaspătă , ci la faptul că mă simt mai singur și mai izolat din cauza familiei care este departe , prietenilor pe care simt că îi pierd ușor ușor din cauza lipsei de comunicare și de faptul că nu mai sunt acolo să știu ce se întamplă . Toți trebuie să facem ceva în viață un rost ,schimbările sunt inevitabile ,dar simt că este prea curând ,și știu că nu est așa . Poate sunt eu mai copil , dar mi-e dor de casă și de ai mei ,chiar dacă este bine aici ,tot lipsește ceva ,ceva familiar ,dar poate că la un moment dat mă voi obișnui cu situația dată ,dar acel moment nu este  astăzi .

Am ajuns la concluzia că nicăieri nu este mai bine ca și acasă ,și poate că nu mă refer la casă în sine ,deși ar putea fi ,ci mă refer la familie și la lucrurile obișnuite ,care vor deveni mai rare de acum înainte deoarece , va trebui să ”trag” ca să pot să realizez și eu ceva și poate că la un moment dat să am și eu un loc numit casă .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii