Mi-am pierdut speranța în generația asta #438

După postarea înduioșătoare și sinceră de data trecută realizez că trebuia să revin la ”obiceiurile” mele așa că să vă zic câte ceva .



Acum ceva timp vorbeam cu o prietenă pe facebook și mi-a zis că a fost la o aniversare a unei tipe ,care are vreo 16 ani și ținând cont că era după masă asta a adus băutură și țigări ,și era după masă ,intr-o zi lucrătoare ,de școală cum vreți să o luați .

Saptamăna trecută , Ora 1 sau ceva ,am terminat cursurile și am mers cu niște colegi la un bar ,să mai vorbim de un meci de paintball ,  ajungem noi acolo , nu prea aveai loc nici să arunci un ac , de ce ?
Copilași cu țigările și sticlele de cola în mână

Yeey , superb ,drăguț , hai să jucăm jocul ”Cine are buletin” și cred că majoritatea pierdeau jocul ăsta. Dar întrebarea care imi vine mie în minte este că  fac parinți ăstora ? că se pare că nu prea se ocupă de educația lor , poate că sunt eu mai de modă veche ,dar  cred că ar fi trebuit să știe ce le fac plozi și mai ales ce fel de obiceiuri au . Dar lor probabil că nu le pasă sau sunt atât de ocupați incât nu pot să realizeze că idioții lor de copii se transformă în ceva ce nu cred că și-ar fi dorit vre-un părinte ,dar poate doar eu cred că est greșit ,și cum am zis mai demult ,ce este normal pentru mine ,este anormal pentru tine , deci pentru ei asta este normal , și mi se pare trist deoarece nu știu dacă așa ar fi trebuit să fi fost .

Dar este vina parinților ,a societății ,și poate că ei și-au ales ”modele” greșit în viață după care să-și urmeze ,gândurile și comportamentul , dar ăștia o să-mi dea mie să mânânc când voi fi bătrân?
De la  ăștia imi voi lua eu pensia ? Atunci ne-am dus ca și țară , deși cred că am făcut-o de ceva timp din cauza celor de la conducere , dar totuși ,există schimbarea sau ceva să nu fie totul un eșec?

Știu că sunt și excepții dar sunt atât de puține în comparație cu cei care sunt deja ”normali” incât simt că nu prea are sens , aș vrea să ca prostie să fie în minoritate nu inevers ,nu incultura și lipsa asta de inters cu privrie la orice ,cât și o maturizare prea forțată ,cel puțin din punct de vedere al unor subecte deoarece nu cred că s-ar putea maturiza incât să nu facă tampeniile pe care le fac .

Fatanstic Media ,și nu numai crează oameni de ăștia care o să ne conducă țara , o să ne apere de rele și o să aibă grijă de noi ,teoretic deoarece practic nu prea  o să facă ceva .
Este vina părinților și ei că sunt atât de ușor infliențabili incât să se lase schimbați de orice idiot .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii