Îți Mulțumesc !

Phil salvează ziua , iar .



Mulțumesc mamă pentru tot ce m-ai învățat
Îți mulțumesc tată pentru că mi-ai arătat
Cum să fiu mai cumpătat ,mai ordonat
Îți mulțumesc mamă pentru că mă certai când am greșit
Pentru că la un momentat dat tot am reușit

Vă mulțumesc parinți pentru  că ați fost lângă mine
Atât la greu cât și la bine .
Pentru că m-ați invățat cum să mă comport
Deși nu am fost to timpul de acord
Să fac diferența dintre bine și rău 
Să ascult de cuvântul tău
Vă mulțumesc pentru că am terminat acel liceu
Știm toți că este greu , mai mereu
Mulțumesc mamă pentru că mi-ai dat  speranță ,să stau cu capul sus
Că în viață nu este tot timpul  doar rău
Și că am ascultat cuvântul tău 

Sunt leneș ,delăsător ,și încăpățânat
Dar nu înseamnă că m-am lăsat
Și tot ce mi-ați zis am învățat 
Că o să mă lovesc de neașteptat

Știu că nu totul este corect
Și poate sunt mai direct
Dar vrea să vă mulțumesc
Pentru că prin voi sper să reușesc
Să fac ce îmi doresc

Iar tu care citești acest text
Vreau să-ți mulțumescPoate că postez prea multe chestii negative

Poate că nu sunt cât de cât reprezentative
La tot ce se întaplă în jurul vostru 
Este vorba despre viitorul meu , al nostru  
 
Toți avem o cale , un drum mai mic ,sau poate mai mare .

Vreau doar să zic mulțumesc , pentru cei 18.600 de vizitatori 
Pentru cele aproape 170 de postări , 
Nu credeam că am să trec de 50 de vizitatori ,dare uite că am făcut-o 
Vă mulțumesc că ați fost alături , și pentru că am trecut prin atâtea 
De la postări serioase până la cele mai fară sens 
Dar știu că au avut un rol imens 

mulțumesc , și sper să nu greșesc Poate că într-o zi am să reușesc  


   Acest videoclip de la Romercial exprimă cam tot

ce vreau să zic pe un ton mai prietenos și în același timp
serios .


Comentarii

  1. Un sut in fund e un pas inainte !Iti doresc sa-ti implinesti visul .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când eram clasa a 8-a am auzit pentru prima data aia , mulțumesc oricum .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane