Ce este normal?


”Ce este normal pentru paianjen este haos pentru muscă” Spuse Morticia Addams , cum precizează poza din stânga .
Toți trebuie să facem asta , aia , pentru că e normal ,dar ce este normalul? Pentru că nu cred că poți defini normalul ,nici dacă ai vrea deoarece în societăți diferite ,lucurirle sunt diferite , ceea ce este nromal pentru noi ,este poate greșit pentru cei din Asia .

Un semn cu mâna precum ”zero” poate părea okay la noi dar în Franța dacă nu mă înșel este o însultă așa că tot ce este standard pentru tine nu înseamnă că este pentru toată lumea .

Sau tot ce zic eu , toate ipotezele mele ,toate teoriile de pe acest blog ar putea fi greșite ,pentru un anumit tip de oameni ,dar nu am respect pentru ei deoarece , din punctul meu de vedere au o gândire greșită ,înțelegeți ce vreau să zic?

Pentru că noi suntem diferiți , și o să fim , poate că opiniile mele și tot ce zic eu se găsesește la o scară mai mică și într-un grup restrâns de oameni ,poate fi numită o minoritate chiar , dar este o opinie foarte corectă din punctul meu de vedere .

Societatea încearcă să ne pună pe toți într-un tipar ,ceea ce ar putea fi normalitatea ,ar putea dar eu nu  mă încadrez în acel tipar . Toți spun că trebuie să faci anumite chestii ,să urmezi reguli și să te comporți cum ar trebui , dar eu nu sunt așa , prefer să fac lucrurile în felul meu . Iar pentru mine ele sunt normale , pentru tine nu știu .

De la lucruri superficale precum haine , muzică, până la gândire și mentalitate , totul este diferit ,și nu-mi pare rău pentru asta  . Și doar pentru că nu te încadrezi într-un tipar înseamă că ești diferit ?
Șau ciudat cum am auzit doar pentru că preferi alte chestii decât restul .  NU , nu este așa ,doar ești tu , societatea ar trebui să promoveze diversitatea de orice fel ,culturală ,muzicală . Dar probabil că suntem mai ușor de controlați dacă ne uităm  5 ore pe zi la Televizor unde să vedem ce fac vedetele deoarece pe noi asta ne interesează nu ce se întamplă cu noi și în jurul nostru .

Fii tu așa cum ești deoarece  lumea o să te judece oricum , și dacă nu faci asta pentru că iți pasă de părerea celorlalți ,și mai ales a unora pe care nu îi știi si pe care poate îi intalnești pe stradă ,imi pare rău să-ți spun ,dar nu cred că merită deoarece cum am zis mai sus , o să te judece oricum.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane