Înapoi la școală !

Bună și vouă sper că sunteți mai puțini obosiți decât ași fi eu ,ținând cont că este ora 00:18 , la momentul când scriu această parte a postării și cred că am să o las pentru a doua zi .
 Cum am zis și în titlul înapoi la școală adică Facultate (Relații Internațioanle și Studii Europene) ,adică școală , și am mai multe chestii de zis despre asta , programul nu este atât de rău dar nici neapărat de bun,  scriu asta de pe telefon deci dați vina pe tastatura SwiftKey dacă e vreo problema .

Dar să revin la subiect ,am vrut să fac postarea asta acum câteva zile doar că am avut de scris una alta și de documentat pentru teme ,și am ajuns la acel moment când am avut 20 de tab-uri deschise în chrome deoarece site-urile nu iti oferă neapărat ceea ce îți dorești .

Cursurile/Seminariile ,sunt în mare parte foarte interesante , chiar imi plac deși un curs ,care este mai nasol ținând cont că două ore la acel curs , durează mai mult decât toată saptamana la un loc , deoarece timpul trece rapid când faci ceva ce îți place față de când faci ceva ce nu ai vrea ca și cum matematică .

M-am înscris într-o asociație Iliminati-reptiliano-masonică , sau una  a studenților .
Colegi sunt foarte de treabă și nu mă așteptam să fie așa primitori și de deschiși ,într-un fel îmăprțim același idei despre lume și societate și poate de aceea au făcut lucurile mai ușoare .
Ei se ocupă (ARISE căutați pe google) , și se ocupă cu tot felul de proiecte , de la caritate pana la organizarea de evenimente .

Am dorit să fac ceva și de aceea am dorit să mă împlic și să ajut cu ceva și de aceea am zis să mă înscriu ca să pot să fac ceva folositor pentru lume decât să pierd vremea aiurea mai bine să-mi folosesc timpul într-un mod constructiv .

Dar așa a fost prima parte a saptânii și a fost destul de bine ca să zic așa cel puțin până acum , oricum mai revin eu cu postări despre asta ,la un moment dat.
Acum scuzați-mă , engleza mă cheamă .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane