Ești sclavul banilor .

B A N I 

Nu este vorba despre bani , este vorba despre a trimite un mesaj 


          Azi la cursul de ”Ideologie Politică în Epoca Contemporană„ vorbeam despre Liberalism cât și despre statului omlui în societate și ne-a întrebat ce părere avem despre egalitate .
Eu am spus că ar fi normal să fim toți egali în fața legii ,dar nu suntem egali din punct de vedere social deoarece cei care au mai mulți bani sunt mai ”egali„ decât alții în fața legii și mai egali în general și m-am gândit să fac o postare despre cum influiențează banii viața.

       Banii, chestiile alea mirositare de hărtii ,care teoretic sunt doar o metodă de tranzacție fară nicio valoare fizică dar au o valoare inimaginabilă prin statului pe care îl au ei într-o societate ,sau de fapt în toate societățiile ,   banii conduc lumea , chiar dacă recunoaștem sau nu , dar așa este și așa va fi.
Banul a evoluat de la de la o metodă de tranzactie ca să înlociuască trocul (schimbul de lucruri) , la o chestie care devine principalul nostru obiectiv în viață .
Nu ca să avem nevoie de iubire , de familie ,prieteni ,o relație unmană sau un orice altceva ,ce doar  ce doar de bani ,deoarece banii ne aduc un mic sentiment de satisfacție care poate fi umplut cu lururi materiale ,deoarece nu aveam neapărat nevoie de ele .  Deoarece cu banii pe care nu-i avem , cumpărăm lucruri pe care nu le dorim ,ca să impresionăm  oameni pe care nu-i placem , ca să avem un fals sentiment de fericire ,care nu va dura foarte puțin și în scurt timp vom fi în căutarea următoarei chestii care să ne dea acel sentiment .

            Poate pentru că am devenit prea superficaili ,sau pentru că așa am fost modelați de familie și de societate . Este o vorbă ”Banii nu aduc fericirea” ,este parțial valabilă deoarece nu aduc fericirea dacă fericiriea ta nu se învărte în jurul banilor ,dar dacă o face atunci banii sunt totul și doar asta va conta , să ai cât mai mulți ,dar ei oare te fac să fii o persoană mai bună ? Ei te ajută cu ceva?
Ei nu pot înlocui persoanele dragi , sau un animal de casă la care poate ai ținut în trecut . Un BMW 630 de duce în același loc ca și un Volkswagen Polo 1.4 , ca și cum poți vorbi la fel de bine de pe un Nokia de 500 de lei ,cum poți vorbi de pe un iPhone de 4,999 (iPhone 6 , 128 GB ) Așa că eu cred că toate depinde de cel de om ești și de ce apreciezi .
Nu , nu pot să facă asta ,  dar poate opinia mea este greșită ,dar cum am zis mai sus depide cum gândești . Banii sunt supraevaluați ? Probabil , dar într-o societate unde structura socială este totul. Când oamenii nu pun preț decât pe obiecte ,înseamnă că vor tot mai mulți bani ,ceea ce rezultă că banii conduc lumea , chiar dacă vrei sau nu .


În încheiere vă las un link ,și am lăsat videoclipul oficial deoarece videoclipul este foarte expresiv și zice ce aș vrea să zic .



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii