Doar în România

         Doar în România omul este mai preocupat să-și comande mâncare decât să salveze un om ,ținând cont că ei au venit să salevze un un , bun venit în Românica .

          Și asta este destul de trist ținând cont că asta este treaba lor .
Ieri la ora 15:30 un bărbat care lucrae la canalizare în comuna Tinca , el fiind într-o groapă care s-a prăbușit peste el și după 5 ore el a murit ,deoarece cei care trebuiau să-l salveze făceau altceva , foarte mișto România frumos .
Doar în țara asta poți să ai o groază de oameni care teoretic vin să te salveze dar ei fac alteva ,și incep să se certe în loc să facă ce ar fi trebuit .

Sper că data viitoare se va face mai mult ,deoarece cred că măcar o dată ar trebui să ne gândim la alții și nu doar la noi .
Știu că aceasta nu este postarea mea tipică dar penturu că s-a întamplat unde locuiesc , eh mai mult sau mai puțin în clipa asta ,dar ideea este că la noi tot timpul trebuie să se înample ceva ca să facem ceva ,deoarece este mai ușor să faci ceva după decăt să previi ?
Pentru mine nu este, dar nu mă mai miră nimic ,asta este țara noastră , nu prea mai am speranță în ea ,sau în viitor din cauza generațiilor care vin , care sunt pe an ce trece tot mai ,nu știu cum să le zic ,dar cred că realizați ce vreau să zic .

           Credeam că generația mea e greșită (și este) , dar acum vine tot mai rău și este datoria noastră să facem ceva ,dar dacă va face cineva , nu va fi decât o mână de oameni care nu prea pot lupta cu o întreagă armată de roboței care nu văd decât tot ce li se toarnă pe cap de la TV și radio ,și media în general deoarece totul depinde mult de familie cât și de lucrurile în care crezi , și ce preferi să faci .
Probabil de aia nu mă uit eu la Televizor , pentru că nu prea văd chestii care ar trebui promovate acolo și da mă uit la câteva canale ,dar în clipa asta mă îndeparătez de subiect ca și speranțele de viața ale persoanei din cazul acesta .

Noi suntem naționaliști o dată pe an
Relgioși de sărbătoari
Nu piesajele unei țări o fac frumaosă ce ,caracterele persoanelor care locuiesc în ea ,iar în cazul ăsta România nu este napărat frumoasă , dar poate că într-o zi va fi altcumva .

Mi-aș dori să se schibe ceva înainte să se înample iar , dar știu că nu va fi nimic în cazul ăsta deoarece , suntem în această țară .

Comentarii

  1. Mai degraba DIE.Omul ala era considerat mort la o secunda dupa ce s-a intamplat , asa ca pentru ce sa ne grabim?
    Dumnezeul sa-l ierte si pe familie s-o ajute sa treaca peste tragedie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totuși ar fi putut să facă și ei ceva ,dar nu mă mai aștept la ceva din partea unei instituții ale acestei țări deorece nu prea există interes se pare .

      Ștergere
  2. Doamne sfinte.Pur și simplu rămân cu gura căscată la câte..la câte ,,peripeții” se întâmplă în țara asta.Ajung la concluzia că românii nu mai scrupule.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deoarece din păcate așa și este , nu prea mai am speranță .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane