Bravo Simona Halep

Se pare că Simona Halep a bătut-o pe Serena Williams , sau așa am auzit , nu e ca și cum toți ar vorbi de asta , la televizor sau pe internet sau pe oamenii pe care îi văd pe stradă au devenit entiziasmați de asta deoarece în sfărșit s-a făcut ceva în țara noastră ,cel puțin la sport .

Hai că mai avem și handbalul ,cel puțin până ne luam bătaie de la vreo țară , dar să trec peste .
A făcut bine ,chiar foarte bine ,și aproape că imi vine să cred că ne-am revenit ca și țară ,deși nu am făcut-o .
Da ,ea a invins-o pe Serena Williams ținând cont că nu este de foarte mult timp in acest domeniu și că noi nu prea avem o instorie recentă a dominației în sport ,în general .

 Mă bucur că a reușit asta ,și sper să o facă și în continuare , și cine știe să avem și noi vreun premiu important , că ar fi momentul .
Deși țara noastră (și zona de Est a Europei) a fost considerată de Occidentali , dar uite că se poate .  O țară slab dezvolată ,a reușit ce alte țări nu au făcut-o ,și cum? Cu pasiune ,devotament și cu chestia aia numită ambiție.
 Dacă vrei ceva poți să reușești chiar dacă nu ai neapărat cele mai bune condiții . Se pare că nu este neapărat imposibili de realizat , așa că dacă munești lucurirle chiar se pot întampla .
Legat de asta voi spune o poveste în curând despre viața și oportunitate .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane