Autopsie Muzicală #24 Niki Minaj - Anaconda


Cred că ar fi fost timpul să fac o recenzie la o piesă ,și acum ceva timp un coleg tot cânta asta ,adică o porțiune din piesă și până atunci nu aveam habar ce este această melodie și tot am evitat să o văd așa că mi-am luat inima în dinți și o găleată și am inceput să vizionez această melochestie scrisă de Niki Minaj .


Aceasta a fost una din puținele dăți când regert că știu limba engleză și vă spun sincer că această piesă mi-a lăsat un gust amar ,din pricina versurilor supeficiale , care fac pe tineri să aprecieze această chestie , și am auzit că ar fi ”catcy” și așa se tămpește lumea .




My anaconda don't, my anaconda don't
My anaconda don't want none unless you got buns, hun


 
Boy toy named Troy used to live in Detroit
Big dope dealer money, he was gettin' some coins
Was in shootouts with the law, but he live in a palace
Bought me Alexander McQueen, he was keeping me stylish
Now that's real, real, real
Gun in my purse, b***h, I came dressed to kill
Who wanna go first? I had them pushing daffodils
I'm high as hell, I only took a half a pill
I'm on some dumb shit, by the way, what he say?
He can tell I ain't missing no meals
Come through and f##k him in my automobile
Let him eat it with his grills and he tellin' me to chill
And he telling me it's real, that he love my sex appeal
Say he don't like 'em boney, he want something he can grab
So I pulled up in the Jag, and I hit him with the jab like
Dun-d-d-dun-dun-d-d-dun-dun

Ce naiba a fost asta ? ,pe zi ce trece imi dispare increderea in umanitate , deoarece se lansează piese ca această sau Wiggle Wiggle , de ce toate piesele sunt despre funduri?
Unde sunt piesele de altă dată care vorbesc despre starea omului ,despre frumusețea naturii,despre știu și eu orice altceva ,care spun o poveste?
Dar piesa aceasta este  mai mult despre obiectificarea femeii , și despre o lipsă de respect total a persoanei ,fiind transpusă intr-o ”poveste” mult prea superficială , în care vorbim doar despre bani ,droguri și tot felul de acest gen .
Muzica ar fi trebuit să fie o artă , nu o mizerie , și această piesă este o mizerie atât din punct de vedere al versurilor , cât și al mesajului ,am incercat să mă uit la videoclip dar nu am putut mai mult de un minut și jumătate.

Aș putea să continui cu versurile ,dar nu aș rezolva absolut nimic oricum se găsesc pe Google dacă e chiar neapărat nevoie de ele  ,tot nu vor avea vreun sens și piesa  va fi și mai ofensatoare la adresa femeilor ,și a oamenilor care gândesc ,deoarece nu pot să inteleg ce fel de om să fii încât să poți să promovezi asemenea melodie , oh da industria muzicală din Statele Unite ale Americii , unde totul este roz si frumos , unde democrația zboară peste tot și ”ajută” lumea să scape de rău ,dar deja deviez de la subiect . Credeam că la o persoană ar trebui să apreciezi in primul rând personalitatea și să vezi cum se comportă și apoi restul ,nu doar să o vrei pentru că ar avea dosul de mărimea unei balene ucigașe ,și dacă preferi oamenii după astfel de criterii trebuie să-ți zic că atunci nu ești cu nimic mai bun decât cei care se bucură de această melodie .

Și apoi ne intrebăm de ce suntem în starea asta ca și țară ,ca și lume ,de ce am devenit superficiali și nepăsători și de ce nu este totul cum ați vrea , din cauza pieselor ca această și din cauza stupidități create .
Apoi vă intrebați de ce am ajuns atât de rău ca societate , uite un motiv ,televizor,internet,radio ,media   care strică lumea și așa in curs de alterare . 

Comentarii

  1. .......când am auzit prima dată cântecul ăsta mi-am făcut cruce:la propiu.Nu știu ce-i cu lumea asta și cum unii pot considera asta muzică bună!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde foarte mult asta de cum și unde ai crescut și de ce modele ai în viață incât să poți considera asemenea creaturi ”modele” și muzică bună .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii