Vocea României


        * Vocea României* 


Cred că este destul de evident despre ce voi vorbi în această seară , și toate acestea sunt posibile deoarece sunt acasă yeey ,până mâine ,așa că nu o să am timp prea mult așa că să trec la treabă .

Se pare că astazi a început alt sezon din Vocea Nașp României dar de data aceasta vine cu un nou prezentator care îl înlocuiește pe Horia Brenciu care a plecat ,nu știu unde deoarece nu mă uit la televizor , dar a dat mama din greșeală pe CCN-ul României , Pro TV și mi-a zis că începe .
Dar în afară de obișnuiții Loredana Gro(a)za ,  Smiley ,care cică deține cea mai rea organizație de eneterteiment din lume , (după EA Sports) adică (Mua)HaHaHa Productions ,  Marele (și nu prea) talentatul Marius Moga și Tuderious Qurila regele la hipsteri .

Itro-ul a fost destul de bun ,până a început Loredana să cânte dar dintr-o plăcere morbidă de a mă vedea suferind am continuat ,și apoi și-au cântat fiecare piesele celorlați

Deși nu mă declar cel mai mare fan al emisiunii sau conceptului deoarece nu tot timpul fac alegerea cea mai bună când vine vorba de alegerea talentelor și dacă căștigă ori iau banii și pleacă ori fac și ei o piesă (nu prea grozavă) și tot nu fac mare lucru ,în afară de muzica comercială unde să fim sincer nu contează neapărat talentul decât să știi să faci fraie lumea să te placă .

Deși pot să apreciez poezia lui Chirilă pentru scrsoarea câtre  adolescenți , cât și pentru ce a fost ca și artist cu Vama Veche care mi-a plăcut  doar că nu mai este la fel , și Smiley este unul dintre artiști de muzică comercială (de la noi cel puțin) care chiar îmi place ,mai mult decât restul colegilor săi de la emisiune.

Asta poate să compenseze ,calitatea slabă și comercială a emsiunii ? Nu , nu poate doearece este făcută pentru publicul larg și nu este axată pe talent ce pe entertaminet și după bine cum știți ce se ”vinde” la noi ,chestiile de proastă calitate care se vinde , dar ținând cont că suntem în Românica nu pot să cred că se va schimba ceva în muzica noastră comercială sau nu .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii