Unboxing ”Hoțul de Trupuri” - James Bradley



 +Sabina Barbu  mi-a recomandat această carte ,și după am citit puțin despre ea mi s-a parut destul de interesantă , atât de interesantâ încât am comandat cartea acum o săptămână și ieri am primit mandat de la poștă ca să mă prezint să o ridic  .Toate bune și frumoase ,mă duc eu să ridic coletul și când mă uit ,văd o chestie mare verde de carton ,atât de mare încât m-am speriat , și în acel colet  a fost ,o altă cutie mai mică ,dacă  pot să o numesc cutie ,și acolo în sfărșit era cartea și dedesupt a fost factura .



Ce colaj șmeceros am făcut , da e mare coletul ăla 

Uite ce frumoasă este , acea copertă deși mă așteptam să fie mai bine realizată nu mă pot plânge , mai incolo cred că am să citesc puțintel din ea iar saptămâna viitore sau cealaltă am să-i fac o recenzie ,dar mai bine să zic că am să fac o recenzie curând .

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane