Top 10 cele mai bune jocuri ale anilor 2000

După ce am văzut mai multe topuri cu jocuri pe YouTube care nu mi-au satisfăcut latura artistică și deorece nu eram de acord cu ei am hotărât să-mi fac propria listă de jocuri și am să încep cu cele din anii 2000 până în 2010 și apoi din 2010 încoace,




Și aici ar trebui să înțelegeti că este topul meu foarte propriu și personal și cui nu îî convine( +Sabina Barbu ) ,să-și facă propria postare.
Doar că va fi un joc pe franciză ,ca să nu se fie confuzii.


Locul #10 Hitman : Contracts 
Al treilea joc al seriei Hitman , lansat în anul 2004 , jocul este ca și celelate din serie doar puțin mai întunecat și mai scărbos ca să zic așa față de celealte jocuri ,fiind foarte sângeros ,dar asta nu însemană că nu este un joc bun ,este chiar un joc fantastic ,




Locul #9 Far Cry 2 

Seria Far Cry este destul de cunoscută , pentru ce se mânâncă ,aș fi pus primul joc dar m-a cam enervat și  a fost stresant al doilea mi-a plăcut mai mult așa că de aceea nu-l pun pe primul .




Locul #8 Max Payne 2
Seria Max Payne făcută de producătorul meu favorit de jocuri ,adică Rockstar Games și dacă ar fi fost după mine ar fi fost ccam tot topul plin cu jocuri de la ei ,și cum am zis un joc pe franciză nu un joc pe producător ,așa că să vă mai așteptați la Rockstar pe parcursul acestui top.

Max Payne este un FPS (First Person Shooter) dar nu unul obișnuit ,ci este axat pe poveste și pe personaje ,mai ales pentru fostul ofițer de poliție Max Payne .
Jocul este foarte bun , și duce FPS-ul la rang de artă (cam mult spus ,dar nu exagerez aici)
Ca și Hitman est întunecat dar are ceva special în el este superb .




Locul #7 Fifa 2002 
Al doilea joc Fifa al meu favorit după 98 și 99 dar acela nu se află între 2000 și 2010 așa că pas .
De ce acest joc și nu altul ? Pentru că m-am jucat ore în șir când eram mic ,și mi-a plăcut atât de mult și nu mă întersează atât de mult grafica ,ci plăcerea de a juca ,asta ar trebui să conteze la jocuri



Locul #6 Sims 2 
Sims ,da simulatoru de vieți în care poți fi Dumnezeu , și să îi pui să facă toate prostiile ,deși Simși mei au început să bea destul de des ,dar nu e vina mea că erau niște dobitoci ,sau eu nu știam să-i controlez ? una din două.






Locul #5 Assassin's Creed II 


Assasins Creed ,ce aș putea să zic mai multe ? un gameplay genial , o experiență superbă , oricât de mult mi-ar fi plăcut primul joc ,coroana trebuie să o dau celui de al doilea pentru simplul fapt că este un joc bun .








Locul #4 Call of Duty 

Singurul CoD care chiar imi place , dar imi place mult ,foarte bine făcut ,aceea atmosferă a războilui ,foarte bine făcut și chiar acum imi amintesc tuturoialul genial pe care l-a avut jocul , de ce nu se află pe un loc mai bun ?
Deoarece Battlefield .



Locul #3 Battlefield Vietnam 
Îmi plac jocurile din seria Battlefield mai mult decât Call of Duty ,deoarece mi se par mai evoluate și nu sunt jucate de prunci fară buletin ,dar asta este opinia mea .
Jocul foarte bun ,atmosferă genială , cu un sountrack superb ,un FPS simplu și genial




Locul #2 Need For Speed Most Wanted 
Sunt fan NFS de ceva timp chiar că favoritul meu este NFS Hot Purshuit 2  ,dar nu s-a comparat atât de mult cu critica și aclamația lui Most Wanted ,care este considerat unul dintre cele mai bune NFS-uri din toate timpurile (și da mai bun decât Undergroud 2)
Deși aveam de ales între asta și Colin Mc Rae Rally 2005 am ales NFS-ul pentru gameplay-ul și senzatia pe care o oferă


Locul #1 Grand Theft Auto San Andreas 

Vă așteptați într-un fel sau altul nu-i așa ?
Deși GTA-ul meu favorit este GTA III , de fapt toate îmi plac enorm de mult ,nu degeaba Rockstar sunt  favoriți mei . Dar de ce am ales San Andreas și nu IV de exemplu , păi oricât de mult aș aprecia GTA IV că a intrat în era HD și cu toate avantajele sale nu s-a bucurat de atâta aclamație ca și S.A și nu a fost atât de inovator .
Grand Theft San Andreas a fost un monstru foarte inovator și genial din toate punctele de vedere , și este considerat cel mai bun joc al seriei ,și unul dintre cele mai bune jocuri Open World .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane