Jurnalismul online în România


Bună 


Aceasta va fi cred că singura postare din viitorul apropriat ,din cauza motivelor edicaționale ,dar cum reușesc să am puțin timp liber am să scriu și despre asta deoarece am văzut multe site-uri foarte cunoscute ,și majoritatea sunt pagini de internet a știrilor de pe diverse canale .

Nu cred că este nevoie să dau numele deoarece cred că este destul de evident despre ce fel de publicații vorbesc ,acele mai mult sau mai puțin credibile din punct de vedere jurnalistic , și este destul de trist deoarece am căutat de câteva ori despre o știre și tot ce puteam vedea au fost titluri de genul ”Uite ce a fost ÎN STARE SĂ FACĂ” sau ”CUM A FĂCUT ASTA !? UITE POZA CARE A ȘOCAT O ȚARĂ ÎNTREAGĂ” și apoi să vezi că nu este nimic atât de șocat sau de interesant .

Și eu pot să facă destul de bine o postare de acest gen și am să vă arăt cum se face :
1 Titlul foarte entuziastic și scris obligatoriu cu caps lock care să îți cerșească atenția și să dai pe pagina aceia (mediocră ,dacă face așa ceva) ca să aibă și ei o vizualizare în plus .
2 O informație   fară o legătură relevantă asupra titlului evident .
3 Un paragraf foarte prost scris deoarece nu are nevoie de mai mult de 50-100 cuvinte ,deoarece omul nu trebuie să citească prea mult doar să vadă poze cu pseudo vedete în pielea goală , deoarece așa se face jurnalismul în țara asta ,fară idei relevante ci cu cât mai multe vedete .




Deși în loc să te intereseze viața a tot feluri creaturi de la TV care au ajuns așa din cauza ta deoarece te uiți la așa ceva iar dacă poporul cere ,lumea oferă asta .
Și nu știu cum te ajută dacă știi ce face vedeta X și Y  ,adică nu iti dă de mancare ,nu te incălzește ,ce chiar mai mult iti ia din timpul în care ai face ceva productiv sau a te odihni ca să te uiți la asta .

De ce mă leg eu de asta mai mult ca de obicei ,deoarece eu cred în jurnalismul adevărat și mă cam interesează deoarece mi-ar plăcea să fac ceva de genul în viitor ,dar nu pentru publicații de genul celor pe care le-am dat exemplu mai sus deoarece doar ar fi mai rău .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane