Cum să ai un blog de succes


Aceasta va fi cam ultima mea postare pe această lună până mă stabilesc cu faculatea  și bla bla bla ,așa că să o fac memorabilă ,vreau să zic într-un mod profesional și foarte artistic normal

În primul rând ar trebui ca blogul tău să fie ca și un ziar de scandal doar că mai prost redactat (ceea ce mi se pare imposibil)

În al doilea rând ar trebui să se lege doar de subiectele cele mai imporante pentru românul clasic, adică vedetel,fotbal,monden,păcănele,zodiac, ăăă zacusca de toamnă (ciuperci sau fasole ? Votați acum )

In al treilea rând postările trebuie să fie de mărimea IQ-ului unui manelist (în medie de 43 de caractere)

Dacă titlul are vreo legătură cu postarea inseamnă că nu e bine ,chiar deloc ,titlul trebuie să fie gen
”Ghici ce vedetă a fost aproape de moarte ? DĂ CLICK AICI SĂ VEZI IMAGINILE CARE AU ȘOCAT INTERNETUL” 

Iar postarea să fie despre o vedetă Nume Prenume ,care s-a impiedicat și și-a julit genunchii *emoticon tirst ,emoticon care plânge*

Iar la sfărșit ,nu se poate să se încheie vreo postarea fară vesniciele
LIKE - SHARE - SUBSCRIBE - *dă-mi-like-penturu-că-sunt-un-om-atât-de-superficial-încât-like-ul-unui-necunoscut-imi-poate-aduce-fericirea-vesnică-și-să-mi-plătesc-i-phone-ul-6-luat-în-rate*

Dacă faci toate astea o să ai și tu
9.999.999.999.999.999.999.999.999.999 vizualizări iar Blogspot / WorldPress va exploda în flăcări în incercarea de a ține pasul cu șucărimea blogului tău.


Această postare este un pamflet iar dacă nu realizezi asta îneseamnă că ai citit prea multe blogi sau pagini care sunt asemănătoare cu postarea de mai sus 

Comentarii

  1. Lol, jmen postare, chiar m-ai facut sa rad, cu toate ca am camera inundata in lacrimi :'( Pacanele si zacusca FTW! Ciuperci pretenas, claaaar ciuperci :)))
    Bafta cu pregatirile pentru facultate ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Baftă la facultate și spor la mutat and stuff. Și? Ce vedetă a fost aproape de moarte? Frate, dă-ne ceva detalii. Eu citesc blogi întruna și acolo spune lucruri reale, da? No hai, să fie un an băftos! Fără restanțe. București?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce vedetă a fost ? păi uită-te pă Click și CanCan și de astea . Mulțumesc ,da sincer mi-aș dori să fie la București ar fi fost chiar perfect dar din păcate sau fericire cum vrei să o iei ,este la Oradea .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane