Campania ”O poartă deschisă către lectură” .


Bun ,într-o dimineață frumoasă de toamnă (adică azi dimineață) ,am primit un mesaj pe fesibuc legat de o campanie , ce campanie zici ? Uită-te in titlu , și pentru mai mult detalii uită-te la linkul de mai jos .
Campania O poartă Deschisă spre lectură  *dă pe link nu fi nașpă*

De ce am hotărât să mă alaturi acest proiect vă intrebați ,păi aș vrea să se schimbe câte ceva legat de toate asteea ,mi-ar plăcea ca lumea să citească ceva ,orice în afară de ziare de scandal sau articole cu mâța lui Xulescu  , dacă singurele cărți pe care le ai lânga tine sunt cele de joc ,atunci vizioneză linkul de mai jos .

De ce să citești ?
Pentru că :




Plus că dezvoltă intelectul ,e ca mersul la sală ,doar că in loc să-ți lucrezi mușchii iti lucrezi mintea ,și de mintea o să ai nevoie cam toată viața ta , așa că de ce să nu lucrezi ceea ce ai mai de preț ? Și aici mă refer la creier nu la portofel ,okay ?

Ideea campaniei este de a promova cititul  și uite un citat de pe aceea pagină (tot primul link de mai sus)
Dar de ce să nu ne bucurăm de lucrurile frumoase ce ne însufleţesc existenţa? De ce să nu le folosim puterile binefăcătoare, dacă ele ne binedispun şi ne transformă în oameni mai buni? Cărţile nu îţi impun puncte de vedere, nu te trag de mânecă, nu predică. Ele îţi lasă libertate totală. Iar învăţăturile lor rămân cu tine o viaţă.
Cărţile se numără printre cele mai frumoase obiecte din lume. Frumoase atât la exterior – coperţi lucioase, bogate în culori, sensuri şi forme – cât şi la interior, unde parabole şi poveşti aşteaptă să fie desferecate. Ele nu ţin de foame, nici de cald. La urma urmei, nu acesta e scopul lor. Poţi alege să-ţi faci timp pentru cu totul alte lucruri în afară de cărţi – un joc pe calculator, o plimbare la munte cu maşina, o seară petrecută în club, un serial care te ţine cu sufletul la gură – fără ca altcineva să te arate mustrător cu degetul. Nu pretind că activităţile acestea nu sunt plăcute sau recreaţionale. Însă când citeşti, creierul tău înfloreşte. Dacă ai putea pătrunde dincolo de oasele craniului tău, să vezi cât de glorioasă e mintea în timp ce ochii îţi parcurg rândurile cu nesaţ!”

Priceput ? Sper că da , că nu cred că mai am eu onoară să folosesc tag-ul cărți pe acest blog dar cine știe , eh toate la timpul lor .
Așa că lasă Battlefied și GTA și pune-te să citești o carte ,care iti va face ziua de toamnă mai bun  *ăă asta este pentru mine* , dar și pentru voi așa că mergeți in bibilotecă și găsiți o lume nouă care așteaptă să fie găsită și citită încât să vă umple sufletul și mintea de fericire și de înțelepciune .


Comentarii

  1. Promit ca o sa-ti caut un ebook de la "Hotul de trupuri" ca sa lasi GTA-ul... si ma bucur ca sustii proiectul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am să o comand că mă bate curiozitatea ,dar dacă nu mi-o place știi că ajunge pe 1 Decembrie.

      Ștergere
  2. Ja, cititul e important, dar din pacate majoritatea elevilor ( si spun elevi, pentru ca daca nu iti place sa citesti de la o varsta frageda, nu stiu daca asta se mai remediaza... poate doar la batranete cand, satui de atatea telenovele de atata politica si de barfa, babutele mai citesc si ele ceva, daca mai vad, ofc :)) ) se rezuma la lecturile pentru scoala, si avand in vedere operele obligatorii... meh.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da iti dau dreptate ,dar știu pe mulți care nici măcar nu cintesc nici ce au de citit penturu școală așa că tot degeaba .

      Ștergere
  3. Mă bucur că te-ai alăturat campaniei!Din păcate,sunt și eu de-acord cu Mich..e mare bai că majoritatea elevilor uită (sau nu vor,de-a dreptul) să pună mâna pe o carte..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a părut o camapanie bună așa că de ce să nu ajut ,plus că majoritatea sunt doar ignoranți și asta nu este prea bine ,câteodată.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Boss, devii din ce în ce mai adânc. Fără glume. Bine... :))
    Mă, lumea uită să pună mâna pe carte, dar când o fac... apăi dacă recurg la vampirisme americane eşuate, mai bine nu o fac - părerea mea!
    Să citească ceva care chiar îi ajută e principala idee aici.
    Oricum, mi-a fost dor de tine! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă-s vampirisme și porcarii de genu mai bine nu citești nimic .
      De când nu te-am mai văzut pe aici am și uitat că ai cont pe aici.

      Ștergere
    2. Cică am şi un bloguşor nou, dar pe care nu am să postez prea curând.
      Ultimul an mă omoară de pe acum, jur.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane