Tag: Behind the blog

Am primit o leapșă de la Mich (dă pe link nu fi nașpă) și am zis să o fac , am mai făcut una acum ceva timp dar nu e niciodată prea târziu pentru alta (decât dacâ o faci la ora 3 noapte că atunci e târziu dar la propriu)


De ce toate astea au o regulă ? De ce ? 
 1. Din ce oras esti? 

Tinca ,Bihor , România ,Europa,Pâmânt ,Calea Lactee .

2. Cati ani ai?

Uni zic că am 15 ,alți că 17 ,dar eu știu că am 19 (m-am uitat în buletin chiar)

3. Care e mancarea ta preferata? Dar dulcele preferat?
Mpăi, eu sunt foarte pretențios ,foarte ,și nu cred că aș avea vreo mâncare favorită deși imi plac foarte mult cartofii umpluți (poate pentur că îi mânănc de două ori pe an)  . Dulciuri nu mai mananc chiar deloc ,nu pentru că m-aș ingrășa sau ceva (Phaha la câte kile n-am eu) ,ce doar vreau să mananc sanatos dar apreiez foarte mult ceva prăjitură cu nucă și blat de nucă și cioclată pe care o face mama .
4. Care este cel mai mare vis al tau?
                                      Mi-ar plăcea să călătoresc, mai ales în Marea Britanie , și apoi nu știu să mă stabilesc undeva departe, departe de aici și doar să mă uit pe geam să vâd orașul (oricare ar fi el) și să mă bucur de ce am realizat până atunci și să știu că sunt mandru de ceva ,atât eu cât și ai mei .
5. Cea mai mare frica a ta este:
pe deasupra sunt și fan Spongebob 

6. Care este citatul tau preferat, dar motto-ul?







7. Intrebari de la voi. Revin cu update-uri.


Și să răspund la întrebări :

Lorena : 
în clipa asta ar fi :
Wrong Side of heaven - Five Finger Death Punch

Terapia -Samurai
Not a bad thing -  JT
Jean Michael Jarre - Oxygen part IV
Michael Jackson ft Justin Timberlake - Love Never Felt so good.
Gang Starr - Moment of truth

Raisa :

Nu , nu sunt o persoană religioasă eu condamn religia pentru unele chestii care s-au intamplat in trecut ,dar nu am nicio problemă cu persoanele religoase sau cu Divinitatea ,cu existența sau inexistența sa.

Allexa :

Iți dau pe privat ,că durează până caut .

Bobiță:

Meseria idelă ,hmm m-am gândit mult la asta poate să fiu jurnalist , sau să fac recenzii la muzică ,dar din păcate la noi nu este ceva posibil .

Mich :

Păi am două filme favorite care mă pot uita de nu știu câte ori ,deși sunt genuri diferite ,chiar m-au impresionat ,ar fi Inception cât și Scarface  

Comentarii

  1. Foarte faine răspunsurile.Întrebare: ești o persoană religioasă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc ,și în mare să zicem că nu sunt .

      Ștergere
  2. Ne arati si noua o opera de arta de-a taaa?! Te rooog? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante răspunsuri. Este bine că vrei să realizezi ceva în viață în alte țări; mare păcat că nu avem aceleași posibilități în România.
    Și, pentru rubrica cu întrebări: Care ar fi pentru tine meseria ideală?

    o zi bună

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi dacă s-ar putae la noi ,normal că nu aș pleca sau ceva doar pentru că nu avem posibilitatea nu prea am ce să fac așa că fac și e eu ce pot .

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Am vizionat o groază de filme ,doar că ,două m-au făcut să realizez unele chestii într-un mod mai special ,față de celelalte.

      Ștergere
  5. Cine/ce te-a inspirat sa-ti faci blog? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane