Summer Review . Plans for the last month

Buna Dimineata *mi-au fost furate diactricele asa ca scuze*

Am primit o leapsa de la Sabina (da pe link nu fi naspa)


Puteti sa luati leapsa ,dar signura regula este ca sa adaugati
aceasta poza cu droguri in postarea voasta 


1.Numeste un eveniment important cu care a inceput vara.

Examenul de  Bacalaureat ,pe care inntr-un mod surprizator (sau nu) l-am luat .

2.Ce iti rezerva toamna?

Pai la toamna am sa merg la Oradea ,la facultate .

3.Ai cunoscut oameni noi in vara?

Da am cunoscut  cateva persoane , pe unii dintre ei nu vreau sa-i lovesc in cap cu o piatra .

4.Ce experiente minunate ai trait in vara asta?

Febra musculara ,plimbat pana nu am mai putut ,in sfarsit mi-am terminat serialul ,si cam atat important de spus

5.Revelatii din cauza caldurii...

''Ba e cald''
''Eu tot nu ma pot bronza''
''Asta e cam verde''

- Alex Toma 2014


6.Ce planuri ai in ultima luna de vacanta:

Sincer sa fiu nu am nicun plan am sa las sa ''curga'' de la sine .

Comentarii

  1. Ma bucur ca ai luat leapsa... Acum imi dau seama ca puteam sa fiu putin mai creativa si sa fac mai multe cerinte... :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sau mai multe intrebari ,mai multe cerinte , extra cartofi prajiti .

      Ștergere
  2. Foarte drăguțe și interesante răspunsurile! Keep going :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane