Recenzie : Lucy (2014)

Astăzi am fost după ”copilul meu” de la reparat și cum am venit am hotărât să vizonez un film că eram obosit după atâta drum și toate cele , dar ce film oare ? M-am gândit la Capitan America The Winter Soldier dar apoi mi-am dus aminte că am văzut acum ceva timp trailerul de la Lucy .

Ultima oară când am făcut o recenzie a fost in 24 și acest film s-a lansat pe 25 , vi se pare o coincidență? Dar voi mai credeți în coincidențe?

Acum poate vă întrebați de ce Lucy și nu Capitan America?(și dacă nu vă înrebați faceți-o) apta
Scarlett Johansson ,de vreo 20 de ori mai mult timp pe ecran față de Cap America ,deși aparare și acolo , în Lucy ea e ”baza” plus că aparare și Morgan Freeman ,adică Dumnezeu ,cum să nu te uiți la un film în care apare Dumnezeu, oh și Scarlett Johansson ,am zis de ea cumva?




                                     *S P O I L E R*


Lucy locuia în Taipei ,și a întălnit un tip pe nume ...eh cui îi mai pasă de cum îl cheamă pe ăla .(Concluzie de aici , nu vă intalniți cu dealeri de droguri ,chiar dacă sunt ”cool” și au Range Rover )
Și ”Cum îl cheamă pe ăla” trebuie să facă o afacere cu un dealer mai mare de droguri , care o folosește pe Lucy (și nu doar pe ea ) ,la transporturl unui drog experimental numit CPH4 *al nume nu au găsit ?*

Iar ea va avea o ”erupție” ca să zic așa și ii va da puteri nebănuite , șoc și groază , stai că am greșit postarea .
Care îi oferă puterea de a controla tot ,de a ști tot și de a își folosi cam toată puterea creierului și de a controla materia și tot ce ne inconjoară , foarte mișto pentur niște pietricele albastre nu-i așa?
Știți materia aia neagră din Spiderman 3 care a dus la nașterea lui Venom ? ceva de genul doar că de 100.00 de ori mai puterinică plus că nu arată nici rău.

Că tot ziceam de Dumn Morgan Freeman ,care este un doctor și un om de știință care are o teorie despre utilizarea creierului și despre mitul care spune că ne controlăm doar 10% din capactiatea creierului .
Și el  dorește să o ajute pe Lucy să nu moară și să-i găsească un tratament asupra efectelor puterilor sale *deoarece niciodată nu poate veni un lucru plăcut ,ce trebuie să vină cu dezavantaje*

Așa că doctorul Norman o va ajuta pe Lucy Wonderwoman , iar greșesc filmele , să devin Lucy fară putere ,dar pentur a afla răspunsul ar trebui să vă uitați la film și sincer să fiu merită  , nu știu dacă zic asta pentru că mie personal îmi place Scarlett sau pentru că este un film bun ,deoarece este .

Și nu spun asta din cauza efectelor sau a calitaților actoricești ale protagonistei ,doar că dacă vrei să te uiți la ce e la televizor sau asta mai bine ai alege asta deoarece , televiziunea de la noi în țară cam lasă de dorit ,așa că dă pe HBO sau pe Comedy Central dacă mai vrei să vezi ceva mai de calitate .



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii