Muzica e viaţa mea .

Blogul meu nu se invarte in jurul unui singur subiect anume ca majoritatea ,nu este  de fotografie,nu este despre cărţi,gânduri,monden  sau tehnologie, blogul meu este cam despre muzică în mare parte ,chestii care nu-mi plac la societatea asta cât şi a prostiilor debitate de mintea mea , dar să revin la muzică , deoarece muzica joacă un rol foarte important in viaţa mea .

Pot spune că muzica mă defineşte ,muzica e viaţa mea ,sincer mă inteleg mai bine cu cei care ascultă ceva similar cu ce ascult eu poate din cauza mentalitaţii sau doar a faptului că am mai multe chestii  in comun cu ei ,şi asta mă ajută foarte mult . Prin muzică am cunoscut nişte oameni extraordinari deşi pe unii dintre ei nu ii cunosc personal (nu încă ,deoarece mi-am propus şi asta) 

Muzica uneşte oamenii , când asculţi ceva nu cred că te simti mai presus de oricine altcineva ,eşti ca cei care ascultă ce asculţi tu eşti ca ei o armată cu gusuri ,sau nu ştiu doar ştii că ai găsit pe cineva cu care imparasesti un sentiment comun deoarece toţi avem nevoie de cineva ,atunci de ce nu de cineva cu care să ai ceva in comun ?

Iar eu ascult vreo 60% rock (şi sub genuri)
                           30% rap (cel vechi din motive evidente precum Minaj,Drake şi alţi talentoş)
                           10% pop (cel vechi din motive mai cunoscute dar apreciez şi cel nou precum Justin Timberlake ,Beyoance puţin,Lorde,Rihanna câteva piese)

Deci nu se poate să zic că nu ascult genuri diferse incat să nu mă pricep chiar deloc ,fiecare poate să asculte ce şi cât doreşte doar că mie personal nu imi place e problema mea personală . Dar asta nu scuză faptul că muzica se duce intr-o direcţie greşită mai ales cea comercială care mi se pare de prost gust ,din cauza că nu transmit nimic ,artişti nu au pic de talent ,şi nu sunt nişte modele de urmat pentru minţile tinere care se uită la televizon ,muzică bună sigur nu găseşti acolo ,poate in colectia parintilor dar altcumva nu cred .

Eu am tot zis că am să fac o postare despre muzică atunci cât şi acum (chiar 3 postări diferite despre evoluţia muzicii rock,rap cât şi pop) în care să prezint puţin istoria,sub genuri şi ceea ce imi place cât şi ceea ce nu-mi place (la partea asta voi avea de scris nu glumă) , deoarece până la urmă sunt un hater ,dar unul de treabă .

Muzica uneşte

Muzica dezbină
Muzica contează
Muzica primează
Muzica e viaţa mea 
Muzica e viaţa ta 

Comentarii

  1. I feel you bro echelon! Nu stiu de ce dar parca la unele postari imi citesti gandurile si le scrii pe blogul tau :)) De abea astept articolele alea lungi de care spuneai. :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mintile geniale gandesc la fel , si una din acele postari o voi pune mai incolo.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane