Ice Bucket Challange

Aceasta este o provocare în care trebuie să-ți torni o găleată de apă cu gheață în cap în scopul unei donații penturu nu știu ce boală (legat de cap ,nu știu sigur)
Frumos și stupid ,până cânt a devint viral și toți idioții își toarnă apă în cap cu sau fară un motiv anume , pe YouTube sau Facebook , dar oare de ce ?
Cred că nu neapărat pentru a ajuta lumea ,ce pentru faimă .

 Dacă dorești să ajuți lumea și atunci donează banii nu e neaparat nevoie să te faci de râs poți dona banii în mod anonim și nimeni nu zice nimic sau știu și eu ce ar putea să fie,dar spectacolul e mai valoros aici , dacă și vedetele autohtone au donat bani ,ce să faci ,cică Andreea Esca sau marele artist Toederious Quirilla a donat bani .

Vreau să se facă campania ”Plastic Bag Challange” unde cei care vor să dovedească ceva și care au curajul să-și  pună pe cap o pungă ,și asta se numește selecție naturală 
Am fost prea rău? Dacă credeți asta atunci citiți  descrirea blogului .

Dacă te uiți atent o să vezi că este o mică posibilitate ca
această poză să fie editată 


Dacă cineva donează o sumă de bani ,oricărei ogranizații ,oricui ,eu imi arunc o găleată de apă în cap și apoi mă ud cu furtunul în timp ce cânt Sail de la Awolnation ,și apoi pun videoclipul pe contul meu de YouTube . 

Comentarii

  1. As vrea ca cei care-si toarna apa in cap sa si doneze.Din pacate romanasii nostrii isi posteaza filmuletele ''just for fun'' dar nu doneaza un ban.Haideti fratilor !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Facebook-ul e plin de așa ceva ,și mi se pare stupid dacă o faci măcar fă-o cu un motiv anume nu doar că să te uzi că asta poți și fară să te filmezi .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii