Este necesar să fii o persoană bună într-o lume rea ?


Am primit această întrebare pe ask.fm acum câteva zile și răspunsul meu a fost ăsta :



Teoretic da , dar practic depinde foarte mult , depinde de acele persoane penturu care merită să fii o persoană bună . Deși toți merităm o a doua șansă , asta nu inseamnă că din a doua devine a 432,581 a oară ,deoarece omnul se învață prost și mușcă mâna care l-a ajutat ca să zic așa . Te porți frumos cu mine , atunci mă port și eu frumos cu tine ,așa funcționează la mine cel puțin treaba.

Păi lumea e crudă din mai multe motive .
1 . Lumea e plină de oameni de tot felul ,nu știi ce intenționează x sau y de lângă tine și dacă știi cateodată e mai bine să te ferești să nu cazi aiurea de vină
2. Doar uitați-vă la știri ,să vedeți ce se intamplă acolo ,cum lumea se ia la bătaie și se omoară pentru toate prostiile ,și asta nu doar la țară unde poți să zici că sunt oameni proști sau ceva și nu știu mai mult ce și la orașe unde ar trebui să fim mai civilizați dar la noi nu este cazul , și nu cred că ar trebui să mai intru in detaliu aici deoarece situația e cunoscută.
Dar asta depinde mult de mentalitatea fiecăruia cât și de cum ai fost invățat sau crescut ,deoarece dacă dai vina pe copilul X că e rău știi pe cine să dai vină deoarece nu a putut învâța răul decât de la mama și de la tatăl său .

Și ca să răspund la înrebarea adresată mai sus ,da ar trebui deoaerce nu toți suntem la fel și fiecare dintre noi are ceva de oferit așa că mai bine să realizezi că lumea nu e atât de rea și că există ceva bun în fiecare dintre noi .

Uite că am încercat să inchei o postare într-un mod pozitiv și optimist , frumos , dar nu ,nu cred că lumea o să se schimbe sau o să devină mai bună peste noapte deoarece așa suntem noi răi ,și sincer să fiu mi se pare trist asta  ,dar trebuie să o luam cu bune și rele , din păcate nu putem avea o lume imaginară unde să fie totul roz și frumos unde unicornii vomită curcubee ,deoarece nu există așa că bun venit in lumea reală .

Comentarii

  1. Depinde in ce fel suntem rai sau buni... De exemplu, eu n-am cum sa renunt la sarcasmul si ironia specifice fiintei mele cu toate ca unii spun ca-s rea [pfff, normal] si cu toate ca uneori *timp de 2 secunde* ma simt aiurea ca i-am facut pe altii sa se simta prosti [nu, n-am spus-o eu], pur si simplu nu pot!
    Dar nu dau in caini si nici nu ma iau la bataie cu lumea pe strada deci, nu-s chiar asa rea! Whatever, ideea e ca eu sunt de parere ca trebuie sa exista un echilibru intre dozele astea de "rautate" si "bunatate" din oameni..

    RăspundețiȘtergere
  2. Problema este următoarea:fiecare are un ying & yang propriu de la naștere,însă,odată cu trecerea vârstei,fiecare dispunem de putere,așa că trebuie să alegem în ce scop folosim acel ying & yang.Lumea e rea pentru că așa vrea ea,pentru că,odată ce dispune de putere ,nu se mai poate opri.Poate că este necesar să fim buni,deoarece vom fi imuni pe mai încolo.E un subiect foarte delicat,și are multe explicații,dar eu cred în următoarea:este necesar să fim noi într-o lume care este ea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane