Chestii de vară

Păi să incep prin a-mi cere scuze pentru absenţa mea îndelungată dar Iisus mi-a părjolit laptopul , adică a fost o furtună şi acum sunt 'pedepsit' să scriu de pe un jaf  de PC care trebuia să-i fac buletin acum câteva saptămâni deci da , miştoacă vară .

Ştii cum înainte să incepi vacanţa iţi faci planuri că vei sta până la ora x şi te va prinde ploaia cu y (am facut-o şi nu e plăcut ) şi alea alea? că va fi cea mai tare vară , şi tu de fapt stai pe 9GAG cu o cutie de ingheţată la ora 12 (ziua şi noaptea ) şi serialul meu ,pe care nu pot să-l vâd chiar când mai aveam decat 7 episoade , la naiba .

toată lumea pe facebook
  1. ''Waaa distracţieeeee ,bauturăăăăă''  
  2.  Poze cu creaturi despuiate (yuck)
  3. Citatele vieţii 
Ăsta sigur nu-s eu , deoarece am incercat să o iau uşor şi să mă pregătesc pentru toamnă când incepe un nou capitol din viaţa mea şi alea alea , dar vara nu e gata ,mai sunt câteva chestii de făcut şi tot am faut câte ceva din ce mi-am propus aşa că nu e totul pierdut , mi-am propus şi să fac o drumeţie chiar dacă ar fi până la padure sau oriunde nu-mi pasă .

Comentarii

  1. Uhmm, nasol cu laptopul :| Chiar si cand ploua sau fulgera, tot il las in priza, dar de-acum o sa incerc sa fiu mai atenta :))
    Asa patesc si eu in fiecare vara...fac n'spe mii de planuri, desi sunt constienta ca 50% din ele nu se pot realiza. In noaptea dinaintea inceperii scolii nu pot dormi, asa ca ma gandesc de ce/cum naiba de n-am facut mai nimic toata vacanta si aman ideile pe vara viitoare.
    Iar aia de pe facebook posteaza ca n-au ce face :D Adica, mno, si eu mai pun niste poze pe-acolo (cu toate ca mi-o schimb p-aia de profil o data cam la sase luni), da' nu incarc 14586325 de selfie-uri pe zi in tinute dubioase si bot de rata.
    Huehue, vacanta placuta in continuare! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahaha multumesc, sper ca am sa-l repar cat de curand ,Pai nu trebuie sa realizezi tot doar sa fii multumit/a cu ce ai facut pana acum dar cine stie poate vara urmatoare va fi mai bine ,sau cealata,sau dupa aia.

      Ștergere
  2. Și eu am crezut că mi-am stricat laptopul pentru că într-o zi făceam curățenie și am vrut să curăț fiecare centimetru al laptopului și m-am speriat că se stricase, însă, se pare că a rămas cu mine. Mereu sincer mă aștept ca vara să fie bestială, însă nu e decât plictisitoare. Stau la țară și sunt nevoită să ascult manelele vecinilor (cel puțin într-o seară am pus și eu rock ca să mă simt mai bine) și să ascult cum toți copii ratați umblă de colo colo zbierând ca niște animale sălbatice. Ce pot să zic, vacanța a fost mereu așa. În fiecare toamnă spun „lasă că vara viitoare o să mă distrez” dar situația nu face decât să se înrăutățească. Însă, cel puțin am cărți și există bloguri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ascult manelele vecinilor dar dar si ei asculta muzica mea ,deci nu au decat sa o asculte ,ce nenorociti , copii idioti sunt peste tot nu ar fi vreo problema aici ,ii doar ignori , si da faptul ca vrei ca vara urmatoare sa fie mai buna si nu este ,si da bloguri,filme,seriale,prieteni idioti, mai ajuta.

      Ștergere
  3. Da, chiar stiu cum e. Mi-am facut atatea planuri pentru vara, iar in prima zi de vacanta mi-am luat zborul pe-o insula. :)) Macar tu apuci sa stai pe net, sa te uiti la un serial, eu vin de la munca si bag somn. Mi-e groaza sa intru pe Facebook, ultima data toate erau in pantaloni scurti si costume de baie, iar eu tremuram cu laptopul in brate. Lasa ca recuperezi, vara nu s-a terminat. Din pacate mi se pare ca timpul trece tot mai repede, dar poate e doar senzatia mea. Ma rog, sper sa faci tot ce ti-ai propus. :D Acum vreau si eu o drumetie :(, mi-ai facut chef de-o iesire cu cortul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa este nu s-a terminat si pe facebook e bai mai bine stau departe de locul acela pana trece sezonul ''pozelor sukare'' dar hei poti sa-ti petreci timpul si altcumva si daca nu se poate acum la un moment dat tot se va putea

      Ștergere
  4. Pot sa jur ca vara asta a fost cea mai tare de pana acum! Concertul 30STM, Cheile Dobrogei, tabara, drumetie la Cascada Urlatoarea, waterfight in padure, paintball, o saptamana intr-un pustiu de plaja, delfini, plimbari cu barcuta gonflabila la 5 dimineata, pe mare, rasarit misto, foc de tabara pe plaja, furtuna la rulota, colegii fain, chestii awesome! Na! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii