Autopsie Muzicală #21 Jason Derulo Wiggle

Mi-a luat atat de mult să fac recenzia asta deoarece am vomitat de 3 ori , şi apoi m-am intrebat ,de ce ar inventa cineva aşa ceva ,şi de ce are succes?

Uite cea mai stupidă recenzie a cele mai imbecile piese ,per care am am ascultat-o , de la acest mare artist Jason Derulo ,un fel de Alex Velea de America ,doar mai puţin talentat ,şi asta era imposibil .
am nevoie de o găleata . Cum pot deveni mizeriile acestea comerciale ? Deoarece Heil Amerka ţara tuturor cretinităţilor .

Să incep

Versurile sunt de pe Metro Lyrics deci e vina lor dacă e ceva greşit ,dar ele sunt greşite de la inceput.

Snoop Dog)
Hey, yo, Jason
Oh yeah'
Say something' to her
Holla at her


Oh uite Snoop Dog , cred că Dre e mandru de asta ,stai şi el este un sellout ca şi tine ,patetic .

[laughs]
I got one question
How do you fit all that in them jeans ?
[laughs]


Am şi eu o intrebare ,cum o să ajungi la reanimare după ce ii spui asta uneia de 100+ kile?
Sfinte cine vreţi voi şi nu vă insultă cine a scrus asta ,e o mizerie.

You know what to do with that big fat butt 
Wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle, wiggle, wiggle
Just a little bittle

Sau nu ,că e greţos ca şi grasele in colanţi sau naiba ştie ,ewww ce minte aveţi

Patty cake patty cake
With no hands
Got me in this club making wedding plans
If I take pictures while you do your dance
I can make you famous on Instagram
Hot damn it, ooh
Your booty like two planets ooh
Go head, and go ham sandwich
Woah
I can't stand it

Dacă asta a avut vreun sens eu acum mă arunc de la geam ,deoarece nu ştiu ce am citit şi mi-e frică să mai citesc încă o dată


Snoop Dog
Shake what your mama gave you
Misbehave you
I just wanna strip you, dip you, flip you, bubble bathe you
What they do
Taste my rain drop, ok boo
Now what you're willing, what you wanting, what you may do
Completely seperated, til my deeply penetrated
Then I take I out, and wipe it off
Eat it, ate it, love it, hate it
Overstated, underrated, everywhere I been king
Can you wiggle, wiggle for the D, O, double G, again
Come on baby
Turn around, turn around, turn around
You're the star girl
Take a bow
It's just one thing that's killing me
How you fit that in them jeans?
You know what to do with that big fat butt

Piesa asta putea fi mai ofensatoare de atat?

Wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle, wiggle wiggle
Just a little bit
Now make it clap
Wiggle, wiggle, wiggle
Now make it clap
Wiggle, wiggle, wiggle
Make it clap
Now make it clap
Damn baby you got a bright future behind you


Acesta nu prea a fost o recenzie muzicala deoarece aceasta nu este muzica.

Să mori tu că are un viitor frumos , la streaptease sau  unde?
Jason ,nu ştiu cine iti scrie astea dar mi-e şi frică să-l intalnesc .
Toată asta este o porcărie ofensatoare ,unde sunt feministele ? cine naiba lasă aşa ceva pe post ,ei nu ai vreu  CNA al lor? sau ceva ,noroc că românaşi noştri nu ştie vorbeşte englezeşte . Sunt dezgustat de aşa ceva ,cât de spălat pe crier să fii să apreciezi asta .
Trebuie să inchei că mi se face rău deja ,nota mea este
-999,999,999/5 

Comentarii

  1. Urăsc muzica comercială. Cu cât e mai proastă și fără sens, cu atâta e mai populară. Toți din școala mea ascultă melodia asta fără sens și sunt foarte uimiți că nu spun și eu „vai, ce faină e melodia asta” și încep să dansez ca ei, de parcă m-a posedat un diavol care e mai mult decât diavol, e și fără minte și incult.
    Degeaba critică unii rock-ul pentru că nici nu știu să facă diferența dintre rock clasic și death metal. Ei chiar nu realizează de fapt că muzica lor e problema și că o ia la vale rău de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am azuit asta mi-am pierdut speranta in generatia asta si pe bune chiar nu vad cum ai putea aprecia asta ,si de ce sa o apreciezi sa fiu mai exact .
      Fiecare cu prostiile lor ,nu merita oricum sunt cauze pierdute.

      Ștergere
  2. Pff, videoclipul e pe masura porcariei asteia :)) Prima data cand am auzit-o si booonus i-am vazut si mirobolantul videoclip a fost la scoala X_x. Adica daaamn, astept pauza cu nerabdare, si atunci cand se suna se trezeste cineva sa ne incanta cu..chestii de genul. Cum ai spus si tu, versurile nu au nici o logica: "Your booty like two planets ooh Go head, and go ham sandwich". Ham sandwich se potriveste aici ca nuca-n perete, dar desigur, talentosul Jason (sau cine naiba o fi scris asta) a vrut sa faca o metafora de sa cadem pe spate :)) Lasa, lasa, ii mai bine de romanii care nu vorbesc engleza, decat de aia care, desi inteleg perfect versurile, tot o fredoneaza pff... Iar faza cu care se incheie cantecul..well, majoritatea pitip..don'soarelor se bazeaza pe asta din pacate :/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai da se bazeaza dar eu nu am de gand sa fac asta in viata daca asta vor e opinia lor ,mie mi se pare cea mai idioata piesa din ultimul timp am auzit manele cu mai mult sens (si asta este imposibil)

      Ștergere
  3. Crede-mă că această piesă,Wiggle Wiggle,este detestată de toți oamenii cu minte din întreaga lume.Intro-ul este absolut jenant,e ca și cum ar cânta o pasăre la geamul cuiva.Iar de versuri,nu am altceva de spus decât că arată cultura celui care le-a scris ( și celor care le cântă).Nu știu ce se va ajunge cu lumea această peste vreo 20 de ani,probabil că vor apărea nud la TV fără cenzură,pentru că e ,,sexy”.Nici nu mai pot să comentez despre cât de mult mă îngrețoșează această piesă,și despre cât de mult o detest.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Piesa nu este apreciata de cei cu minte ,este apreciata de cei care toat ziua stau si se uita la Pro(stii) TV ,(manele) Antene, Mtv Ro(care e detinut de Trustul Pro) ,si canale de genu care doar baga tampenii in mintea lumii dar daca de asta esti ,atunci asta apreciezi .
      Dar e trist , muzica a ajuns sa fie o mare tampenie.

      Ștergere
  4. Vai, dar ce nota mare, domnule Radu?! Te intreci pe tine insuti! Mai are rost sa zic si eu ceva de porcariile difuzate atat de intens de radiourile si posturile tv romanesti?! Cred ca nu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca pot da si note mai ''mari'' decat asta

      Ștergere
  5. Ah, asta e nimic pe langa asta:
    https://www.youtube.com/watch?v=hR-NXv5Tma0
    Sau asta:
    https://www.youtube.com/watch?v=AIXUgtNC4Kc
    Sau orice vine de la Die Antwoord si Radio Zu.

    Acum puteti sa ma injurati. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate am avut oroarea sa ascult bubble butt , de ceeee?
      si cealalta mai groaznica ,ochii si urechile mele

      Ștergere
    2. Si creierul, mai ales creierul.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii