Adio Robin Williams

Cum am deschis astazi PC-ul văd in neswfeed pe facebook chestii cu RIP Robin Williams , deşi lumea  de obicei se gândeşte la cantereţul fostei trupe Take That ,care mi se pare un artist treibil ,dar nu e vorba de asta ce e vorba de Robin Willams actorul .

Cică a fost găsit mort in casa sa din California ieri , trist avea doar 63 de ani .
Imi chiar pare rău să aud asta deoarece chiar imi placea ,şi acum câteva zile mă uitam la Mrs Doubtfire ,cred că pe Digi Film HD parcă , şi mă intrebam oare ce se ştie de el ,eh asta se ştie de el , trebuia să joace în mai multe filme dar se pare că nu mai apucă asta ,totuşi a avut o viaţa destul de interesantă ,şi probleme cu sănătatea şi drogurile în anii 70-80 , trei soţii una ,şi mai mulţi copii .

Se pare că a avut o viaţă foarte palpitantă şi plină de excese ,dar asta nu are nicio legătură cu faptul că era foarte talentat şi pe lângă actorie a fost făcut şi stand-up cât şi teatru ,plus faptul că a fost un filantrop având o fundaţie .
Nu am dorit să pun o poză cu RIP sau
sau ceva deoarece ar trebui să îl imaginăm
cum a fost cu bune cu rele .

Nimeni nu e perfect , dar măcar să laşi o moştenire celor rămaşi in viaţă ,deoarece poate tu vei fi uitat ,dar moştenirea ta să nu aibă aceiaşi soartă.

Comentarii

  1. E bun si facebook-ul la ceva...aflii chetii socante instant :( Nu stiu de ce majoritatea vedetelor aleg sa se sinucida, dar oricum in cazul de fata este doar o supozitie. Pff, imi pare rau ca n-am dat pe Digi Film sa vad Mrs Doubtfire (nu ca n-ar fi pe net)...genial film, genial actor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca este prea comercial sa mori de batranete (too soon?)
      Dar tot imi pare rau sa aud asta pentru ca mi-a placut ,eh toata lumea te iubeste la doi metri sub pamant .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii