Recenzie : Dead Snow 2 Red VS Dead

De mult nu m-am uitat la un film că am fost ocupat cu școlile și cand am avut timp ori făceam alte chestii ori mă uitam la serial ,dar mi-am adus aminte că a apărut partea a doua de la Dead Snow (recenzie a primei părti) ,și azi am chemat un prieten și ne-am uitat la el.

Filmul începe cu Martin care se trezeste pe un pat de spital unde își aduce aminte de incearcarea sa de a scăpa de pe munte unde o armată de naziști i-au ucis prietenii și unde a fost nevoit să-și ucidă prietena în incearcarea lui de a scăpa unde și-a amputat mâna.

Lui Martin i se amputează mâna lui Herzog care era găsită in mașina sa in incercarea de a scăpa de colonel ,care nu ii dădea doar putere ce era folosită ca să controleze zombii ,am zis că era foarte puternică?

Si asta nu-i nimic deoarece Colonelul Herzog nu a ramas acolo fără o mânâ..de ajutor și a hotârât să-și termine planul de ataca un oraș din apropriere .

Martin având acum puterera de a trezi morții cât și o forță extraorinară se aliază cu Echipa Zombie ,care credea că este o echipă de oamenii pregatiți și antrenați pentru a ataca și distruge Zombie ,dar de fapt nu erau decât 3 tineri americani care căutau aventura ,dar câteodată asta poate fi prea mult .

Acest film este ca un film istoric având o luptă între Naziști și restul lumii cu tancuri ,puști și toate cele  , doar că are mai mulți zombie și sânge și e mai disctraciv per total din cauza efectelor folosite care m-au impresinat foarte mult cât și atenția la detalii .
Mi-a plăcut mult partea intai , dar partea a doua ,mi se pare mai bună chiar de două ori mai bună .Dead Snow 2 Red VS Dead are un final fericit ,ca să zicem așa față de prima parte în  care se credea că totul e pierdut .

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane