O dată pe an..



O dată pe an.. toți suntem naționaliști ,doar de 1 Decembrie.

O dată pe an..toți copiii sunt importanți, când nu uitam de ziua lor, 1 iunie...cred

O dată pe an..toți suntem de treabă (pe 30 februarie)

O dată pe an..toți mergem în vacanță (deoarece salariile nu ne permit să mergem mai mult de atât)

O dată pe an..suntem flâmânzi ,cam în fiecare zi .

O dată pe an..e ziua cuiva,dar dacă ai zi de nume ,apoi ziua celuilalt nume ,iar apoi ziua numelui numelui.

O dată pe an..meriți și tu puțină relaxare ,dar vecinul tău te bate la cap cu maynele tv

O dată pe an..e revelionul (deja nu mai știu ce să zic)

O dată pe an..dormi atât de bine încât totul e frumos și cald până când toți te trezesc.



O dată pe an..scriu o postare de genul ,în ani de câine mă refer deoarece eu scriu postari de genu când am chef deoarece e blogul meu fac ce vreau .

O dată pe an..românul muncește ,deoarece lene 

O dată pe an..am nevoie și eu de biscuiți și nu-i gâsesc


O dată pe an..toți suntem bețivi....cam în fiecare zi.


O dată pe an.....pffff mă reintorc la serialul meu.


Comentarii

  1. O data pe an...faci doua postari intr-un weekend.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am încă patru postări în așteptare .Cea de mâine va fi puțin mai specială ,dar am de toate pentru toți.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc (asta nu zic doar o dată pe an)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane