De ce nu #1 : Muzica Comercială


Deoarece ”autopsiile muzicale” au un succes pe blogul meu m-am hotârât să incep o serie de postări intitulate ”De ce nu” care va prezenta aspectele negative și poztive (unde este cazul) asupra unora subiecte care le consider mai mult sau mai puțin benefice asupra societații noastre.

Și nu zic asta doar pentru că nu mi-ar plăcea mie muzica difuzată la televizor sau radio (deși nu asult radio și la televizor am doar 5 canale pe care le uramresc regulat)  doar că mie nu-mi transmite nimic muzica comercială doar bumpți bumpți atât fară vreun mesaj ,și fară un scop anume .

Vrei să zici că muzica ar fi făcută să ”te distezi” și să te bucure ? Da nu zic asta doar că știu și eu melodii care pot fi bune și pentru activitațile menționate mai sus care mai au și un mesaj mai bun decât băutură și femei.

O : ”Dar nu poți dansa pe rock”
 A: ”Dar eu nu ascult doar Rock”
O: ”Dar tot nu văd ceea ce ar putea să transimtă muzica ta”
A: ”Păi muzica mea trasminte niște sentimente,stări și intamplari ,a ta ce transmite?”
O: ”Distracție”
A: ”Mi-am  pierdut speranța in umanitate atunci”
O : ”Cum de ?”
A : ”Deschide TV-ul dă pe oricare canal de muzică”
O :Hai că nu e atât de rău”
A :”Dar nici bine ,vrei să vezi cum sună bine ce e la tv?
O : ”Cum?”
A: ”Inchide Televizorul”
O : ”mda..”
A : ” Toți avem dreptul la o opinie ,dar nu opinia tuturor merită ascultată
O : ”Așa este”

Înțeles ? Că eu nu ,dar asta nu inseamnă că opinia mea ar fi bună sau nu ,e doar opinia mea puteți să o luați in considerare sau nu ,dar asta nu-mi mai pasă .
Nu zic că toate melodiile care apar la TV sunt nașpa ,dar nici nu spun asta deoarece vreo 90% dintre ele cam sunt așa că , scuze ,dar nu-mi cer scuze.
Uite o listă cu ceea ce ascult eu *și da mai sunt și melodii mai ”valoroase” pe acolo,plus că nu e doar muzică mai sunt și alte video-uri*

Comentarii

  1. Eu sunt o mare devoratoare de rock,și niciodată nu mi-a fost rușine să recunosc asta,nu suport muzica aceasta comercială.Doar pentru simplele ,,mesaje” pe care le are.Defapt,nici nu sunt mesaje,sunt cuvinte aruncate pe un portativ pentru a rima între ele,cântate de cele mai multe ori playback pe un instrumental electronic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți dau dreapte ,și eu ascult Rock în cea mai mare parte ,dar mai ascult si rap cât și pop (ambele vechi) ,era o un meme de acum ceva timp care zicea :
      ”Welcome to the music industry ,were talend don t matter and music is made up”

      Ștergere
  2. Acum sa recunoastem...muzica comerciala e facuta doar ca Tata Floarea sa-si gaseasca un status bun de facebook. Cine *inafara de mine* isi mai pune la descrierea de la poze citate si versuri? Nimeni!.... Toala lumea "rupe boxele". Si aducand vorba de muzica rock... Bineinteles ca nu asculta nimeni! Cum sa asculte ceva ce nu inteleg! E prea greu sa proceseze un mesaj transmis asa de subtil care te face sa te gandesti la viata ta si la ce trebuie schimbat in ea *taking a breath* Un articol foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi asta depinde mult de mentalitatea fiecăruia deoarece nu poți să te astepti de la cineva care acum il bagă pe guță și apoi pe velea (nu că ar fi o mare diferență) să aprecieze și altceva în afară de ceea ce este ”cool” ,deoarece de obicei oamenii nu se obosesc să incerce și altceva ,din punct de vedere muzical vorbind . Deoarece dacă are chitară și cântă rock gata e Satana acolo ,gata ești satanist și ucizi pisici in timpul liber (glumesc ,glumesc)
      Dar ei nu știu că dacă te uiti și mai ales asculți puțin să realizezi dspre ce spun acei oamenii o să descoperi o poveste ,un mesaj total opusul a ce se promovează in zilele noastre.
      Și nu mă intelege greșit eu ascult mai multe genuri de muzică dar asta m-a facut să realizez că majoritatea muzii din zilele noastre nu merită poate din cauza mesajelor transmise sau a felul in care este promovată.

      Ștergere
  3. Uau! Asculți rock? Păi, foarte bine. Acum multă lume ascultă doar ce se poartă și mi s-a întâmplat să fiu făcută satanistă doar pentru că ascultam Fade to Black(da!)... Nu-mi pasă de părerea celorlalți atâta timp cât ei nu ascultă muzică bună, așa că pot să se ducă pe pluto și să se dezlănțuie acolo pe manelele lor cât vor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uau pentru că ai ascultat Metallica ,frumos ,frumos cum să-ți pierzi soara in umanitate in 50 de secunde . Fix așa .
      Nu-mi plac omaenii care spun chestii fară sa cunoască și care nu au incercat să dea o șansă muzicii .
      Dacă nu pot face asta ,nu au decât să se ducă să-și aculte prostiile comerciale și fară sens.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii