Cât de prost să fii?


Cât de prost să fii încât să comentezi la o piesă de a lui Michael Jackson și să spui că :

Mi-am pierdut speranța în umanintate pentru a 607-a oară ,dar o să o mai pierd de cel puțin 10 ori până termin această postare .

Cât de prost să fii încât să ceri oamenilor de pe facebook să-ți dea note plus comentarii doar ca să te simți tu bine , nu e ca și cum te-ar ajuta asta cumva ,e doar stupid și umple serverele aiurea așa că mai bine mergeți la setari ,și apoi dați pe dezactivarea contului ca să faceți lumii un favor ,attention whores.

Cât de prost să fii încât să aruci doza de energizant (parcă) pe jos pe iarbă într-un parc , când la fix 1 metru este un coș de gunoi  ,sau asta e doar ignoranță ?

Cât de prost să fii încât să spui să suni pe cineva și să intrebi ” da tu cine este ” scuză-mă dar tu m-ai sunat pe mine deci ar trebui să spui cine naiba ești și pe cine cauți ,ca să-ți spun cum nu sunt aceea persoană și cum să nu mă mai cauți.

Cât de prost să fii încât să zici ”cum poți să nu asculți manele ? ,cum cine nu ascultă e nasol”
Am tratus din cocalăreasca de baltă ca să puteți înțelege ceva .

Cât de prost să fii încât să ai un telefon de 2,000+ lei ,dar tu să nu știi să-l folosești ,și apoi dai vina pe cei care l-au facut că ar fi complicat . Atunci de ce l-ai cumparat dacă nu știi să-l folosești?

Cât de prost să fii încât să-ți postezi pranzul pe facebook și să scrii ”poftă bună ,haide-ți și voi :* ” și alte chestii de acest gen ,pe bune ,dar unde a dispărut mentalitate care să zică că să nu-ți pui mancarea pe facebook ,deoarece este greșit , stupid și pare că cersești atenție și review-uri asupra ciorbei postate.

De fiecare dată când cineva se leagă la internet ar trebui să dea un test ca să vadă dacă merită să dea mama si tata atâția bani pe internet lunar și dacă nu să pimească mesaj cu ”Ne pare rău nu aveți dezvoltarea mentală adecvată pentru a utiliza internetul , așa că puteți merge la sapă”

Comentarii

  1. Watch this: https://www.youtube.com/watch?v=I0yh5uvYzHI...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut-o , și mai exact postarea mea este inspirată (intr-o măsură mai mică) din acel videoclip plus faptul că mi s-a intamplat să văd acel comentariu și am zis să fac o postare despre asta.

      Ștergere
  2. De fapt, cred că mai degrabă, ar trebui să-ți pierzi speranța în inteligență, nu în umanitate.
    Pf, doamne, cât urăsc cerșetorii ăștia existenți pe facebook, ask și alte rețele unde proștii domină, iar dacă sunt câteva persoane inteligente, săracele, abia supraviețuiesc.
    Cineva a întrebat-o pe o fată pe ask de ce ascultă manele pentru că o credea mai inteligentă, iar ea a spus că toată lumea ascultă, care e problema ș.a.m.d.. Dar eu n-am întâlnit persoane inteligente care ascultă manele, deci probabil complimentul tipului/tipei care a întrebat a fost în zadar...
    Doamne, cât mă enervează ăia care postează pe facebook până și ce fel de hârtie igienică folosesc.
    Chiar ar fi necesar un test din ăla.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți dau dreptate ,doar că a devenit jalnic să-ți expui toată viața pe un site de socializare ,inteleg că e nevoia de socializare și de a te simții special dar atât de special/ă încât e nevoie să-ti postezi toată viața acolo ?
      Char e nevoie ,deoaerce sincer dacă ești cât de cât inteligent/ă o să ți să pară stupid ,iar dacă ești pe minte cu ei o să comentezi la prostiile de genul și ai să faci la fel .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii