Campionatul Mondial de fotbal 2014


Uau , ieri seară a fost finala campionatului mondial 2014 ,care s-a ținut in Brazilia ,iar cel din 2018 se va ține in Rusia ,dar destul cu geografia și istoria.
Eu nu mă declar fan al fotbalului pe de o parte din cauza capacitați mele reduse de a viziona un meci in 90 de minute iar pe cealată parte pentru că nu mă pricep la fotbal

Fotbalul a fost spectaculos ,fabulos etc ,etc ,etc , doar că au fost și chestii care nu mi-au placut ,cum ar fi fost primul meci ,când Brazilia a cam trișat ,dar nu-i problemă deoarece există (cumva) karma ,și au pierdut în semi-finală cu Germania , 7-1 HAHAHAHAHA  (La acest meci m-am uitat și eu, uau într-adevar) ,și apoi au mai primit încă două goluri de la Țările de jos (așa zice Goagăl ,nu m-am uitat la meci să știu )

Dar acum să trecem la lucruri cu adevarat serioase
Doar că jumatate din Brazilia este la limita saraciei dar asta nimanui nu-i pasă ,și nu zic că ei nu ar fi câștigat bani din această cupă sau alte chestii ,doar că imi imaginez că un copil din mahala o să vadă vreun ban pe urma acestui campionat.

Dar probabil că nu o să vadă niciun ban ,dar o să vadă lumina de la stadioane deoarece unii dintre ei nu au curent dar asta este ,așa facem noi in loc să ajutam lumea ne ajutăm pe noi , deci asta este un aspect negativ al acestei cupe mondiale ,poate in 2018 va fi mai bine poate că în Mama Rusie totul va fi bine (nu cred) ,poate că din acești bani totul s-a rezolvat și că Brazilia este mai bine și că totul este frumos și colorat cu bombonele și bucurii .
 Treziți-vă oameni buni..sau răi.
Cred că puștiu de acolo a vazut fiecare meci al cupei mondiale ,
sunt sigur de asta ,foarte chiar .

PS  : Brazilia u can't touch this 

Comentarii

  1. Germania campioană mondială-ceva îmi spunea că așa va fi.Întotdeauna mi-a plăcut fotbalul,dar pentru că sunt un mare cliche,a trebuit să mă plictisesc de el chiar acum,când a fost campionatul.NU M-AM UITAT LA NICI UN MECI,am aflat de la prieteni că Germania e campioana și încă sunt alive.

    Ai dreptate cu ce ai scris mai sus,cam nimeni nu beneficiază de pe urma acestor campionate,bieții oameni din Brazilia numai de campionatul ăsta nu au chef(oricum nu câștigă nimic,majoritatea).

    Nice post,baftă în continuare și la câți mai mulți vizitatori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi eu nu m-am luat de fanii fotbalului dacă-ți place e okay ,nu am probleme cu asta doar că eu nu mă omor după el e stric problema mea ,poate e puțin clișeic dar asta nu înseamnă că dacă-ti place ceva să nu faci.

      Păi legat de oamenii din Brazilia așa cred eu că este din păcate ,și așa va fi la fiecare competiție de acest gen ,dar așa suntem noi în loc să îi ajutăm pe cei care sunt in nevoie avem alte ocupații, dar deja deviez în altă parte .
      Mulțumesc .

      Ștergere
  2. Oamenii din Brazilia se impart pe mai multe categorii sociale, ca in orice alt stat.Nimeni nu sta mai bine din punct de vedere economic.Oricat de mult ar incerca sa faca tot felul de topuri si clasamente ale celor mai bune tari sau a tarilor cu cele mai putine probleme financiare, nu vor putea ascunde problemele reale cu care se confrunta.Brazilia nu e un caz izolat,poti lua ca exemplu Rusia.La ei e mai bine?Oare nu pun in pericol sute de mii de oameni doar din egoism si ambitie?Orientul Mijlociu fierbe, chiar ieri, nebunii din Gaza aveau de gand sa atace Israelul cu niste rachete, ca doar isi permit.Nu cred ca va mai dura mult pana la o miscare sanatoasa a populatiei care isi va cere drepturile.Fie ca jucam sau nu fotbal, asta nu va schimba cursul lucrurilor.E doar calmul de dinaintea furtunii, care, din pacate, e iminenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai să-mi culeg neuronii de pe jos .
      Păi da se întamplă peste tot asta doar că eu am luat subiectul de față de exemplu deoarece despre asta vorbeam ,nu zic că în 2018 va fi mai bine la ruși deoarece ar fi o ipocrizie ,când toți știm că este cam greu de privit cu regimul ăsta lui Putin care nu este cel mai democratic posibil ,dar fiecare se conduce cum dorește .
      Și sunt unele chestii care nu depind de noi ,ce care depind din păcate de cei mai sus puși care nu fac totul că să fie bine celor care i-au ales ,dar problema asta nu se intamplă doar la noi ce peste tot .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii