BAC 2014

Bună ziua și vouă (sau seara dacă citiți asta mai încolo)
Deci săptâmâna aceasta a fost o sămptămâna a  groazei pentru absolvenții claselor a  XII-a printre care și mă aflu și eu .
deci vă imaginați cât de mult așteăpt ziua de luni ,să fiu sincer acum ,nu o aștept deloc chiar nu vreau să vină dar va veni ,subiectele au fost okay ,nu chiar ce mă așteptam mai ales la istorie unde a fost fix ce nu mi-am dorit dar asta este din păcate nu noi facem subiectele ,că dacă ar fi așa ar fi stat altcuma treaba.
Deși maine mai am o probă cea la geografie ,și mai repet și toate cele am vrut să scriu asta acum deoarece mâine nu voi avea timp.

Oh încă ceva nu doar profilul real există pe lumea asta (ăsta e rasism ,s-a vorbit doar de Eminescu și de cât de greu a fost ,oh vai ,sufar pentru voi ,chiar (nu) o fac)  așa că nu vă plângeți că ați avut Eminescu deoarece Luceafarul este ușor iar Eminescu e prea comercial acum incat să spuneți ca nu l-ați știut iar dacă nu ați stiut a fost pentru că ați fost la bar sau oriunde altundeva doar la școală .
Așa că nu vă plângeți că a fost greu ,deși a mai fost Eminescu și acum 2 ani ceea ce este ciudat ,dar asta este programa (lui pește prajit)
Vezi eu nu mă plâng pentru asta așa că nu mai fiți plângăcioși că dacă nu ai facut bine mai ai o șansă ,la toamnă ,dacă nu ați știut nu e vina nimanui ,nu e vina lu mă-ta ,tac-tu ,Iisus sau oricine ai vrea tu dacă tu nu inveți

Dar dacă nu te-ai pregatit tot anul și acum vii și te plângi că nu a fost bine și că nu ai luat nota pe care o meriți păi e problema ta și poate că ar fi trebuit să lași emisiunea lu Maruță la o parte și semințele și poate ...dar doar poate asta este un sfat greșit și irelevant dar să citești ceva .

Comentarii

  1. Sunt de-acord cu tine.Nu cred că dacă nu duceau lipsă de pagini citite (în cazul acesta de poezii eminesciene citite) ar fi avut dificultăți la acel subiect.Da,într-adevăr,s-a plâns foarte multă lume că ,,de ce Eminescu?!”,dar eu una consider că ,într-un fel,acel subiect era obligatoriu.Și mulți au scris despre poezia ,,Luceafărul” acolo,poezie care nu are absolut nici o legătură cu ceea ce impunea cerința.O luăm rău la vale cu cultura,și ăsta nu-i cel mai bun lucru din lume...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru unii ”limba română e greu” ce să le faci ? și da o luam foarte rău deoarece acum alte chestii sunt mai interesante și importante ,ce școală ? Nu avem noi nevoie de școală , ce atâta școală domne .

      Dar geniile ca aceștia o să ajungă mari șmecherași deaorece poate mama și tata ,care o să ”fure” locurile celorlalți de la facultate ,așa că Bravo România.

      Ștergere
  2. S-au plans de Eminescu? Daca le-ar fi picat disolutia personalitatii in dramaturgia lui Camil Petrescu ar fi fost foarte fericiti! Zic si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi atunci ar fi lăsat foaia goală ,dar se pare că și Eminescul care este făcut cam in fiencare an și cred că tot se găsește ceva de scris despre Luceafar în două pagini.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii