Autopsie Muzicală #20 Alex Velea - Din Vina Ta

O altă porcarie piesă  de vară de la domnu Velea și se știe cât de mult ii apreciez munca nu-i așa ? e chiar favoritul meu ,e perfecțiunea intruchipată ...dar nu pentru mine ,piesa o gasiți pe YouTube, goagăl cât și radio/Tv (un motiv pentru care nu mă uit la TV decât la 3 canale)

Deoarece e o piesă lungă dar repetitivă am hotârât să incep




Te-am iertat de atatea ori

Nu se va mai intampla
Tu nu realizezi
Te joci cu inima mea
Prea multi nopti si
Prea multe zile
Prea mult timp petrecut
fara tine

Nici nu incep și deja ăsta e nehotârât ,Velea nu ma faci să incep cu bine ,nu că aș fi vrut asta ,
dacă tu vrei să o mai ierti cu zici că e prea mult timp fară ea (sau el) petrecut ? sau ce ești atât de nehotârât vrei sau nu mai vrei ca să știe și persoana asta ce să facă.

De ce mai stai, hai pleaca
Degeaba astepti sa-mi treaca
Am indurat prea mult 
Si-acum eu te las balta.  X2


Bravo bă că te-ai hotârât ce să faci in sfarșit bravo du-te ,du-te Gică du-te ,stai că deja dau in alte chestii ,bine că te-ai hotârât să pleci sau să o faci/il faci să pleacă .

Din vina (ta,ta)ta
Plec cu tot cu inima mea
Tu n-ai fost in stare sa ai grija de ea X2 

A  fost un transplant de inimă și nu știu eu aici ? sau cum zici că pleci cu inimă ,că nu poți să pleci fară inimă deoarece nu poți asta este realitatea .
N-ai stiut sa ma iubesti, 
Mi-am dat seama cine esti
Acum plec definitiv
Si n-ai cum sa ma opresti. 

N-ai stiut sa ma iubesti, 
Mi-am dat seama cine esti
Acum plec definitiv
Si n-ai cum sa ma opresti.  X2 

Cam târziu ai realizat după ce ți-a frânt inimioară ,e chiar trist si imi pare râu să aud asta ,hai să facem o cauză pe facebook ca să nu se mai intample așa ceva niciodată să fim uniți ,să fim toți pentru inimă ,Pentru inimi  (dă pe link ,nu fi nașpa) De ce naiba să te oprească ? de ce ar face asta ?eu nu aș face-o.
Din vina ta, ta, ta
Din vina ta
Din vina ta
Din vina ta  

Si doare tare
Din ce in ce mai tare
Credeam ca tu esti tot
Credeam ca esti iubirea mea cea mare
Esti ca restu'
N-ai trecut testu'
Ma semnez Alex Velea
Pentru tine sunt doar ex-u'


Suferă băjetu baiatu, vai cât plâng și eu ,
”Ești ca restul
nu ai trecu testul”

S-a auzit asta foarte mult la bac ,dar să trecem peste ,
Dar  dacă tu ești ca restul și ea nu a putut să accepte de a fi cu o copie a societații ? dacă e vina ta ? dacă defapt e din vina ta nu al ei ?

Și destul și cu asta , piesa nu mi se pare cine știe ce mai bună mi se pare această piesă (și e parodie)
Nota ,că nu se poate fără notă este.....*drums*  ...este 1/5  . Deci nici tu nu ai luat bacul in cazul asta .
 

Comentarii

  1. Hehe, merci de autopsie, ti-a iesit bine! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am zis că o fac ,am făcut-o , și mai am multe de scris și facut.

      Ștergere
  2. Ce idee interesantă asta cu autopsia muzicală :)) .Acum pe bune,Alex Velea e un fel de Jason Derulo de România,nici urmă de inteligență în aceste versuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jason Derulo de România la asta nu m-am gândit ,dar tot sună oribil ,și dacă ți-a placut autopsia asta ,ar trebui să vezi și celelate 19 ,din care am și pozitive nu doar negative .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii