Review Vonino Sirius QS

Mi-am petrecut cam o după amiază cu această tabletă și m-am hotărât să-i fac un review .
Înainte să încep uite o listă cu specificațiile tabletei și mai jos am să-mi spun opinia asupra acestei tablete.


 Procesor



Tip procesor:
Quad-Core
Model Procesor:
MTK8389 Cortex A7
Frecventa procesor:
1.0 GHz
Producator procesor:
MTK
Display
Tip display:
IPS Capacitive Multi-Touch 5 puncte
Tehnologie:
IPS LCD
Diagonala (inch):
7.9
Rezolutie:
1024 x 768
Reproducere culori:
16 milioane
Memorie
Capacitate RAM:
1024 MB
Tip memorie:
DDR3
Stocare
Spatiu de stocare:
8 GB
Tip:
Nand Flash
Multimedia
Audio:
2x Difuzoare laterale
Camera WEB:
In fata: 2 MP
In spate: 5 MP
Slot memorie:
MicroSD
Capacitate maxima acceptata:
32 GB
Formate imagine:
JPG, BMP, GIF, PNG, etc.
Formate suportate:
E-Book: TXT, LRC, PDF, EPUB, etc
Placa Video
Chipset video:
PowerVR SGX544
Comunicatii
Bluetooth:
4
Wireless:
802.11 b/g/n
3G:
Da
Alimentare
Baterie:
Li-Ion 4500 mAh
Autonomie de lucru:
Pana la 5 ore
Porturi
Iesire audio:
1 x 3.5 mm
Microfon:
Da
USB 2.0:
1 x Micro USB
Altele
Greutate:
360 g
Caracteristici speciale:
Geo-tagging
1280x720p@30fps
WiFi Direct
WiFi Display
LED Flash
Dimensiuni (W x D x H):
200.2 x 134.8 x 7.4 mm
A-GPS:
Da
Aplicatii:
Google Play
Culoare:
Alb/Argintiu
GPS:
A-GPS
Tip SIM:
MicroSIM
Software
Sistem de operare:
Android 4.2.2 JellyBean 








  •   Tableta mi s-a parut o coie de iPad mini ,deoarece
  • imparte aceiași diagonala de 8.0 inch și are un design asemanator ,și atât cu asemanarile tabletei din Cupertino .
  • Specificațiile nu par cine știe e pentru cine nu se pricepe dar sincer ,am sa incept cu ce mi-a placut la tabletă
  • și anume că are android cât de cât stock,ecranul era luminos ,sunetul era tare ,dar nu foarte clar ,bass-ul era minim spre deloc .
  • Interfața era cea stock aplicată lui 4.2.2 Jelly Bean ,ceea ce mi s-a parut bine dar sunt destul de sigur că nu va mai primi inca o altă actualizare așa că tableta este EOL deja .

  • S-a supra incalzit destul de rapid după câteva minute de gaming plus că deși nu avea lag incarcarea videoclipurilor pe YT s-a realizat in destul de mult timp si mi s-a parut puțin incomod asta.

  • Tastatura mi s-a parut comoda dar sunetul acela era evernant așa că a trebuit sa dezactivez sunetul destul de rapid după ce am luat-o in mana .
  • Camera cică de 5.0 MP dar nu mi s-a parut atat de bună cu puține efecte cât și o durata destul de lungă a camerei pentru a face o poză ,culorile fiind spalacite și cu foarte mult noise.
  • Camera frontală este teoretic de 2.0 MP dar am vazut camere frontale de 0.3 VGA care erau mai bune ,cred ca spune destule.

  • Bateria este destul de slabă deorece in vreo 10 minute s-a descarcat cam 5% ale bateriei și nu cred că va ține atat de mult ,desi nu stiu in cat timp se va incarca presimt ca va dura ceva timp pana se incarcă .

  • Deși avantajul este că nu are bloatware ,adică aplicații in plus care nu isi au rostul ,desi ma asteptam ca sa aibă dar a fost o supriză plăcută .

  • Tableta per total mi se pare okay dar dacă nu ar avea problma cu bateria cât și ca camerei ar fi mai bună dar cine face poze cu o tabletă sa fim sinceri?(am vazut si cei care fac) deci mai bine să o lasăm baltă .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane