Recenzie Muzicală #19 : Lorde Pure Heroine

 Pure Heroine  este albumul de debut al lui Lorde lansat care s-a lansat pe  data de 27 septembrie 2013 ,fiind și albumul de debt al artistei din Noua Zeelandă .

Ea s-a facut remarcată cu piesa Royals (nu că ar fi o piesă rea )dar din punctul meu de vedere nu ar fi cea mai bună piesă a albumui ,dar asta este părereae mea subiectivă după mine cea mai bună mi se pare Glory and Gore, Tennis Court ,400 Lux ,Team cât și  Buzzcut Season .

Lorde ,ce este cu aceste denumiri de piese ? Deși nici numele albumului nu est atât de inspirat ,dar dacă nu este Pure Meth ,poate să fie orice nume .
Albumul mi-a placut mult deși nu mă așteptam să-mi placă atât de tare m-a impresionat cu de la inceput cu Tennis court cât și cu 400 Lux dar m-a fascinat și captivat complet cu Glory and Gore , acea piesă a devenit favorita mea de la ea ,m-a captivat complet o ascult de ceva timp pe repeat .

Albumul are ceva aparte ceva foarte original și mi-a placut de la prima piesă până la ultima ,fiind un album exceptional dar nu m-am așteptat la asta deoarece nu credeam că poate fi atât de bun deși cu cine am mai vorbit mi-au spus că ar fi un album bun dar nu atât de bun .
Deja mă repet dar ati prins ideea ,albumul chiar merită e bun ,chiar foarte bun ,și eu nu ascult prea mult pop în afară de Justin Timberlake ,Michael Jackson(Recenzie a albumului Xscape) sau pop din ani 80 .

Albumul demostrând că pop-ul comercial nu ar trebui să fie generic și foarte artificial , ce poate fi și original cât și de succes .

Comentarii

  1. Mie imi place foarte mult "Everybody wants to rule the world"(ce face AC din oameni). Nu am ascultat inca tot albumul dar o sa ma apuc acum :)) . Anyway, pare chiar awsome mai ales ca ii ador vocea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut mult să fiu sincer ,chiar mi-a placut albumul cum zicceam și mai sus e o gură de aer proaspăt printre toate tampeniile .
      Ce face AC din oameni ? nimic ce sa nu-mi placă .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii