Poze




Cum astazi a fost o zi frumoasă (cât de cât) și cum aveam la dispoziție două telefoane cu camere avand rezoluții identice (5.0 MP) și două OS diferite ,m-am hotârât să fac o comparație asupra camerelor telefoanelor ,am ales să compar Nokia Lumia 520 (telefonul meu) și Orange Nivo (care nu-i al meu)
și am facut poze atât de interior cât și de exterior și uite ce a iesit.
Poză din curte ,la grătar ,am numerotat pozele ca să nu fie comfuzie .
 *Cele două ceasuri ale mele ,poză din camera mea .
Am scos poza 4 deoarece nu mi s-a parut că mai fi fost bună

Dintr-o curte cu flori eu tocmai pe aceasta am pozat-o
Piticul din grădină
                             

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane