Adio școală

Bună și vouă 

Deci ieri am terminat școala ,credeam că o să mă simt mai bine ,că scap de tot că nu o să mai am colegi enervanți sau profesori care să mă enerveze ,dar nu e așa ,mă simt ciudat ,și cu o stare stranie ,că nu mai am vreun scop în acest moment ,dar știu totuși ce va fi deoarece cum zice Freddie ”show must go on” așa că și eu va trebui să contiuii cu ce mi-am propus și să intru la facultate și toate cele .

Doar că nu mi-am imaginat că va fi așa ,tota săptămâna aceasta cu serenade ,umblat peste tot ,mers venit și toate cele ,cam toată sâmptămâna am chefuit și chiar ne-am sitmtit uniți (in mare parte) și a fost destul de bine ,în mare parte a fost foarte bine ,și nu mă așteptam să mă cuprinda un dor câtre colegii mei dar știu că pe uni dintre ei voi mai avea legatură dar cu unii dintre ei sper și imi doresc să mai continuam că nu suntem doar colegi adică eram ce suntem si prieteni și ne-am ajutat la bine și la rau ,chiar dacă ne-am mai certat ,și toate cele ,sper că se va rezolva intr-o zi .

Și din toamnă va fi un inceput nou și foarte diferit ,deoarece in acești 4 ani tot cunoșteam pe cineva ,din clasele mai mici ,si a fost mai usor să facem o legatură ,dar ,de la toamnă voi fi doar eu și cu mine însumi ,ceea ce mă sperie deoarece nu știu ce va fi sau cum va fi ,dar trebui să fiu increzător .
Cum zicea Justin  yesterday is history tomorow s a mystery  . 

Notă *
Acela sunt eu ,poza e de săptămâna trecută de la Banchet .

Comentarii

  1. Ah, eu mai am 2 saptamani si jur ca abia astept sa se termine...dar apoi ma gandesc ca o sa-mi fie dor de idiotii mei si alte chestii de sentimente si nu mai vreau sa se termine...whatever, just, ignore me :))
    Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate pentru mie s-a dus semnestrul acesta oribil de rapid cât și tot anul ,dar ce va fi va fi ,totul se întâmmplă cu un motiv ,și câteodată e mai bine așa .
      Mulțumesc.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane