Trebue să știe tot facebook-ul că am fost la magazin !

Salutari și vouă ,pregatesc  o postare mai amplă asupra saptămânii acestea plus a sfârșitului școlii ,pentru mine cel puțin, dar să trecem peste , am vru să scriu acea postare dar am vazut în neswfeed ceva ce m-a facut să râd și să mă îndoiesc și mai mult de rasa umana ,deoarece mi se pare jalnic să spui pe facebook ”Xulescu is feeling bad at Spitalul Clinic de Urgență” .

Bun ,stai sa-mi culeg neuronii de pe jos ,de ce naiba am vrea să știm că ție ți-e rău și că tu esti la spital ,okay ,imi pare rău să aud asta dar tot nu ar fi trebuit să-ți dai tag acolo ,pentru numele unei divnintați anume , cât de multă atenție să vrei?
Cu ce mi-ar face mie ziua mai bună dacă stiu că tu esti la restaurantul x ,magazinul y ,cu ce ?
Dar stai vrei să te lauzi ? asta e altă poveste , și nu înțeleg de ce vrei ca toata lumea să știe ce faci tu ?
Ești așa vedetă ? ești așa persoană specială încât mi se poate ră să știe fanii tai unde ai fi?
Totuși nu pricep de ce trebuie să ne expunem fiecare parte a vieții pe facebook deoarece dacă faci asta pot ajunge la urmatoarea concluzie .
Ești plictisit/ă
Vrei să te lauzi
Îți face plăcere să ceri atenție

Dar într-un final ,nimanui nu-i pasă ,și dacă-i pasă vrea ceva de la tine .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii