Recenzie Muzicală #17 Michael Jackson Xscape

Bună Lume ,astazi am început să ascult noul album a lui Michael Jackson ,al II-lea lansat după moarte sa după This is it , care nu credeam că o să mă impresioneze atât de mult ,dar a facut-o atât de mult încât m-am hotărăt să-i fac o recenzie .

 Această versiune are atât piesele orginale (fiind în versiunea Xscape – Deluxe Edition)   ”adunate” in timpul anilor si fiind ne lansate plus cât și melodii ”modificate” de câtre Timberland și de câtre casa de producție Sony ,care a folosit albumul în campania de publicitate a telefonului Sony Xperia Z2 .

Dar să revin la acest album ,  favoritele mele de pe Xscape  sunt piesele :
Love nerver felt so good (feat Justin Timberlake)
Chicago
A place with no name
Blue Gangsta 


Deși am auzit că uni fanii critcă acest album ca fiind prea prelucrat și piesele ar fi trebuit lăsate în varianta orginală ,dar dacă vrei varianta orginală ,le poți găsi și pe acelea in album ,dacă nu-ți place această variantă ,nu pot să zic care ar suna mai bine doearece Michael știa ceea ce facea și variantele orginale erau perfecte .
Dar totuși de ce ai vrea să distrugi perfecțiunea ca să o faci frumoasă?
Îmi place albumul ,foarte mult chiar ,mi se pare extraordinar ,foarte bine realizat ,piesele au ceva aparte ,ceva ce doar el putea să aibă .
Iar legat de ”Love Never Felt so Good” mi se pare o piesă superbă , o interpretare excelentă a lui Michael fiind regele pop-ului și Justin fiind numit ”imparatul pop-ului” de către Jimmy Fallon  ,foarte interesanta alegere.
Piesa este una dintre multele piese inregistrate în cursul  anilor de catre Michael dar care nu au fost puse pe niciun album din diverse motive .
Dar este pusă pe albumul Xscape ,al doilea album lansat după moartea regelui in 2009 ,primul fiind This is it . Deși primul avea piese foarte bune precum Hollywood Tonight ,(favorita mea de pe acel album) sau Hold my Hand (cu Akon) .
Iar legat de această colaborare cu Justin ,nu poate decat sa ma incante deoarece eu sunt mare fan Justin TImberlake .
JT s-a inspirat din MJ plus ca este foarte talentat si această piesă sună perfect ,chiar foarte bine se leaga vocile celor doi ,ce aș mai putea să zic apreciez foarte mult acestă piesa si sincer este o surpriză placută din partea lui JT că a facut o piesă cu regele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii