Race The Stig - review .

Bună .

Scuzați-mi absența indelungată ,dar am o săptămana plină deoarece clasa a XII-a și deoarece serenadă ,plus minus alte chestii .
Dar să revin la ,subiect ,acesta este review-ul jocului Race The Stig 

 Jocul este publicat de BBC ,și este disponibil gratuit pe toate cele 3 OS-uri importante (Android ,IOS,Windows Phone) ,eu aici am varianta de Windows phone ,m-am jucat și cea de Android dar nu e mare diferență.

Jocul este foarte asemanator cu Subway Surfer ,dar in loc de ”omuleți” conduceți mașini din Top Gear precum cele modificate de baieți in diferitele episoade percum ,un Fiat de poliție, Renaultul MPV decapotabil sau ”Geoff” ,masina electrică construtiă de ei .
Jocurul oferă și caști pentru protagonistul nostru ,ele diferă de la caști de Grand Prix ,la una Retro până la coif de cavaler.

Jocul este de tip endless runner iar voi trebuie să fugiti de Stig ,si sa strangeți piulițe de aur ,care constuie moneda de schimb ,dar puteti sa ”nimeriți” și peste powerup-uri precum ,să vă facă mașina in camioneta indestructibilă sau in Reliant Robin rachetă ,ca și jetpack-ul din Subway Surfer ,că tot vorbeam de referintă.



Mașinile arată diferit ,grafica este destul de okay ,puțin copilărească dar problema este controlul mașinilor că nu contează dacă ești in Oliver (Opelul lui Richard Hammon din Botswana Special) sau  dacă conduci
cam oricate altă mașină ,altă problemă ar fi că merge bine și la un moment dat nu mai raspunde la comenzi și asta este enervant ,foarte ,sau că mai are lag ocazional (versiunea de pe android) ,deoarece versiunea mea pentru Windows Phone merge destul de bine .

Dar nu merită să fie asociat cu brand-ul Top Gear ,nu spun că este un joc rau dar nici prea bun nu este ,din cauza problemelor și a proastei optimizari pentru Android cât și pentru problemele cu comenzile întălnite nu doar de mine ,cât și de alt utlizatori de Windows Phone și nu doar Nokia-ul meu ar fi de vină deoarece am testat și pe un HTC 8X și tot așa.

Nota mea finală pentru acest joc este 3/5 ,doar că-mi place mai mult decât Subway Surfer ,care eu personal l-am detestat de la inceput ,dar pot să zic că mi-a placut Minion Rush ,jocul este destul de tare plus că                                                          mi-au placut filmele Despicable me .



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane