Leapşa vieţii !

Bună şi vouă ,ayi mă simt mai bine faţă de postarea anterioară aşa că am ales să fac o leapşă pe această cale îi mulţumesc Sabinei Barbu de pe blogul Sweet things like cupcackes (uită-te pe link)
Va fi cam mult de scris aşa că să încep


 . Ești o persoană mai ”outgoing” sau timidă?
Eu ? Eu timid ?
Nicioda tot timpul

 

  Ești o persoană de care lumea se poate apropia usor?
  da

  Dacă te-ai îmbăta, persoana de care îți place ar avea grijă de tine pentru acea seară?
  eu nu beau .

  Ce fel de persoane te atrag?
  în viaţă , lăsând gluma la o parte ,trebuie să fie inteligente şi cu gusturi.

  . Crezi că vei fi în vreo relatie în următoarele două luni?
Puţin probabil ,dar cine ştie .

  Cine - dintre reprezentanții sexului opus - este în mintea ta acum?













                                               
                                                                      

  . Care a fost ultima persoană cu care ai avut o conversație profundă?
Toată lumea . 

  . Care este ultimul mesaj pe care l-ai trimis?
Citez din vasta mea inteligenţă
''Hahahahahah ,nu''


  . Spune 5 cantece preferate din momentul asta!


           


  Crezi în noroc și miracole?
Nu , nu cred.

  Ce lucru bun crezi că se va întâmpla vara asta?
sa iau Bac-ul

  . Crezi că este viata pe alte planete?
teoretic

  . Încă mai vorbești cu primul tău crush?
Eu nu vorbesc ,eu deranjez

  Îți plac vecinii tăi?
Sigur ,îi iubesc de mor ,de aici din corason ,nu nu-mi plac.

  Care sunt obiceiurile tale proaste?
  nu-mi acorda blogger atâta spaţiu încat să scriu tot.

  . Unde ți-ar plăcea să călătorești?
Anglia,Noua Zeelandă,Africa,Emiratele Arabe,Miami,Cuba,Spania.

  Ai probleme cu încrederea?
Oleacă  ,da nu-i bai

  Care este partea ta preferată din rutina zilnică?
 când mă pun să dorm.

 

  Ce faci când te trezesti?
deschid ochii.

  . Ți-ai dori ca tenul tău să fie mai deschis sau închis?
Inchis ,sunt prea transparent .

 

  . Faci sport? Ce sport?
 De ala sportiv cu ,picioarele si maini si toate cele ,si apoi ies din GTA

  . Ai trăi mai degrabă fără TV sau fără muzică?
Fara TV.

 
  . Ce spui în momentele de liniste jenantă?
''okaaaay''

 

  . Ce vrei să faci după liceu?
Facultatea

  . Crezi că oamenii merită a doua sansa?
Nu.

  . Dacă esti foarte tăcut ce înseamnă?
Ca sunt destul de destept să nu zic toate prostiile .

  . Le zâmbesti  străinilor?
Nu ,să-şi vadă de vieţiile lor.

  . Alege: O călători în spatiu sau pe fundul mării?
  Spaţiu

  . Ce te face să te ridici din pat dimineata?
ceasul cand sună.

  . Despre ce esti paranoic?
Multe

  . Te-ai drogat/îmbătat vreodată?
Sunt copil cu minte (şi da asta am vrut să scriu)

  . Ai făcut ceva recent despre care speri ca nimeni să nu afle?
  Nu .

  Ți-ai dorit vreodată să fii altcineva?
  imi place Ryan Higa ,sau Timberlake

  . Un lucru pe care ți-ai dori să îl schimbi la tine?
  multe
 

  . Blog favorit?

  Blogul Cinefiului de Duminica  şi http://lessdler.blogspot.ro/

  . Culoare preferată?
Mov ,albastru

  
 

  Ultimul lucru pe care l-ai mâncat?
  Cartofi cu şniţel ,


  . Primul lucru pe care l-ai mâncat în dimineata asta?
Nu mai imi adic aminte

  . Ai câstigat vreodată o competiție? Pentru ce?
Nu .

  . Îți plac prietenii de pe net mai mult decât cei reali?
depinde .

  . Facebook sau Twitter?
Facebook 

  . Twitter sau Tumblr?
  blogger .

  . Te uiți la TV acum?
Nu.

 

  . Ai poftă de ceva acum? Ce?
Inghetata de capsuni

 


  . Ciocolată sau vanilie?
  vanilie.

  . Aroma preferată de înghețată?
  capşuni .

  Ce culoare are tricoul pe care-l porți acum? Dar pantalonii?
alb ,albaştri

  . ShowTv preferat?
  House,That 70s Show,Breakin Bad,Modern Family,Suborgatorz,Kay and Pelle

  . Film preferat?
  Inception sau Scarface

 

  . Prima și ultima persoană cu care ai vorbit azi?
  matuşa iar ultima probabil mama

  . Este cineva pe care ai vrea să îl lovești în fata acum?
  trebue să-mi fac încă  o listă ,deoarece aceasta este plină.

  . Ești certat cu cineva pe moment?
Nu ,cel puţin încă

  . Câte pluovere ai?
zero.

  . Ultimul film pe care l-ai văzut?
Sillent Hill
 

 
  . Ai multe animale?
  multe

  . Cum te simți acum?
Viu ,şi cu Motely Crue în căşti.

  . Tastezi repede?
acceptabil

  . Regreti ceva din trecutul tău?
  O două chestii.

  . Scrii bine?
 Scriu rau ,dar macar o fac.
 

  . Ce ar trebui să faci acum?
  ar trebui să citesc deoarece maine dau  teză

 

  . Te joci pe consolă Wii?
  Vreau un Xbox

  . Îți place mâncarea chinezească?
nu am incercat

  Carte preferată?
Codul lui Da Vinci.

 

  Poți să păstrez pantofii albi curați?
  Nu ,am o pereche de teneşi albi si după 3 ori de mers cu ei sunt gri ,damn you Converse.

 
  Ce zodie esti?
Rac

  Cel mai bun prieten al tău de sex opus te place. Ce faci?
nu-i mai dau să bea .

  . Versurile preferat acum?
 
You had to have it all,
Well have you had enough?
You greedy little bastard,
You will get what you deserve.
When all is said and done,
I will be the one to leave you in the misery and hate what you've become.

  - Breakin Benjamin
  . Poți să numeri până la un milion?
  nu-mi pierd viata cu matematica

 
  Ciocolată albă, neagră sau cu lapte?
fară

  . Cafea sau ceai?

ceai

  . A fost azi o zi bună?
inca nu ştiu

  . Mars sau Snickers?
MARS ,thiry seconds to mars !

 

  . Crezi în fantome?
Da.

  . Ia cea mai apropiată carte de lângă tine și deschide-o la pagina 42. Care este primul rând de pagină?
  ''Pape Satan,pape Satan alepe''
Da ,citesc Divina Comedie.

Comentarii

  1. First. Silent Hill merita vazut? Second. M-am apucat de 3 ori de Codul lui Da Vinci... o incurajare ca sa nu ma mai las de cartea asta? Third. La ce profil esti ~copil curios de clasa a 8-a care nu stie inca unde sa se duca si mai sunt cateva saptamani pana la examen ~

    RăspundețiȘtergere
  2. Sillent hill ,da merită dar prima parte ,a doua nu prea .
    O încurajare ,păi mie mi-a placut foarte mult ,nu știu de tine ,iar legat de profil ,eu sunt la Uman Filologie Engleză- Română ,și eu aproape termin ,deci să ai succes.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Mars, Thirty Seconds to Mars"-best!
    Faine raspunsuri...a, tenesii albi, de fapt, sunt albi doar cand ii cumperi ;) (din experiente) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum sunt , gri ,cam gri ,nu zic că sunt răi dar eu am plătit pentru alb nu gri dacă vroiam gri ,păi îl luam așa ,dar e vina mea ,am o pereche roșii si aceia nu au nicio problemă după un an .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii