Cum să (nu) muncești .

Red are dreptate , dacă nu știi cine este Red ar trebui să te uiți la serialul That 70s Show ,care este serialul meu favorit din toate timpurile având-ui în prin plan pe Mila Kunis,Asthon Kutcher ,Toper Grace, Wilmer Walderrama ,am zis destule încât să-l facă să sune interesant .

Dar eu nu sunt aici să vorbesc despre acest serial, ce despre munca la români și nu numai .

Eu termin școala in 30 luna această și dacă iau Bacalaureatul ,îmi doresc să merg la o facultate ,și apoi un loc de muncă . Dar la noi nu este atât de simplu deoarece toți vor oameni cu experiență că să le fie angajați , dar dacă nu te poți angaja undeva atunci cum îți faci experientă ?  Asta nu este puțin greșit ,mentalitatea noastră că dormi doar oameni pricepuți dar dacă nu-i invatam ei ce fac ? Stau cu diploma din facultate , asta nu-i ajută să căștige ceva ,sau măcar să-și recupereze bani dați pe facultate ,deci aici nu-i foarte bine .

Așa că mu-mi doresc să umplu o statistică ,de ”șomeri” , ce șomeri că ei nu au muncit nicio zi în viața lor și se așteaptă la bani de la stat ,le-aș da eu vreun ban ? Dacă vor bani ,nu au decât să muncescă .
Iar pentru angajatori i-aș pune să de o șansă și tinerilor nu doar dinozaurilor din companie pe care îi caută moartea pe acasă dar ei nu vor să stea la pensie cu baba lor deoarece ei vor încă un salar ,unde să ”fure” pâinea unuia tânăr care nu are vreo șansă din cauză unora ca ei .

Și asta este pentru cei care muncesc ,penru cei care nu o fac ,se știe cum stă treaba la noi ,unu muncește și zece simulează doar că o fac . Și apoi mă intreabă lumea de ce vrea să merg de aici , de ce ?
Ca să facă și ei un ban pentru ce iți doresc ,sau petntru a ajuta familia ,de aceea nu pentru că le-ar plăcea să fie neapărat departe de familie și de cei dragi ,dar nici nu pot să moară de foame în țară.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii