Autopsie Muzicală #16 What's Up - „Taxi”

Uite ce fac eu în loc să învâț pentru teza la istorie de maine dar #yolo ,sincer nu aveam de gând să fac recenzie muzicală la această piesă dar acum asta este , să încep deoarece am multe de zis și crticat ,dar nu va fi atât de rau ca ,într-o recenzie obșnuită a unei piese comerciale .



Taxi, du-ma unde vrei

Oriunde as merge, stiu bine ca voi fi ok
Vreau sa cred ca nu-mi mai pasa
Du-ma unde vrei
Dar nu ma duce acasa
Taxi, du-ma unde vrei
Oriunde as merge, stiu bine ca voi fi ok
Vreau sa cred ca nu-mi mai pasa
Du-ma unde vrei
Dar nu ma duce acasa

Păi depinde ce ai facut că nu vrei acasă ,te bate cineva ? vecini ? nu te lasă copilul să dormi ?
Nu te lasă nevasta ? Atunci de ce nu vrei să mergi acasă? E frig ? E cald ? E rece ?

Nu mai canta nici viorile
S-au rupt corzile
Din ziua in care ai plecat

Ăăăă deci nu vrei să mergi acasă deoarece a plecat , cine a plecat ? aia de la apă?
ea ? sau cineva?

S-au ofilit si toate florile
S-au dus culorile
Doamne, de cand stau suparat
Si acum, luminile pe rand par sa se stinga
Tre' sa fac ceva ca placa nu se schimba
Scriu poezii pe note, dar nu schimb nimic
Ca tu n-o sa te-ntorci, nici daca-i vreuna hit
Si zic "Yeaaah"
Prea mandru ca sa recunosc ca imi lipsesti
Acasa nu-I acasa de cand tu nu esti


Omule ,Omule ,hai te rog nu ami plânge ,ca nu este ultima ,nu poți să fii deprimat pentru asta ,te rog ieși afară bea ceva ,ia o gură de aer ,sau nu știu fă ceva ,dar nu mai fi atât de trist ,că nu merită ,nu este sănătos .
Mai bine ia-ți o zi liberă ca oricum nu strălucești și fă ceva ce îți place ție .


Toti banii pe care-i am
Daca-i cheltui intr-o zi
Sa cred ca-i mult mai bine fara tine
M-as minti

Rege pentru o ora
Sau poate jumate
Fericirea-n lipsa ta e o raritate

Draga taxi, vreau sa-ti dau aparatul peste cap
Doar sa nu-mi spui si tu, te rog
Ca seman cu What's Up

Stai ,nici acum nu intelegi ? De ce ? De ce omule ? De ce nu poți trece peste ?
Dar dacă tu ești  What's Up ,de ce ai zice că nu ești ?  De parcă dacă ți-ai schimba numele nu ți-ar fi dor de cine ți-o fi ție dor.

Am cautat destul
Acum du-ma unde vrei
Ca tot nu stiu adresa ei

Si zic "Yeaaah"
Prea mandru ca sa recunosc ca imi lipsesti
Acasa nu-I acasa de cand tu nu esti



Am incercat sa schimb si mobila si hainele si viata
Tot cu tine-n minte ma gaseste dimineata
Nu pot sta aici unde-am fost doi
Si-acum doar eu
Prefer s-o iau din club in club
De parca-i un turneu


No vezi ,că tot batura este soluția ,mai bine ai uita-o că nu merită ,și dacă merită nu mai are rost fă ce vrei ,este viața ta ,nu mai contează acum ,distrează-te ,lumea este a ta .

Concluzia ,păi ce să zic ,nu pot să zic că mă omor după această piesă dar într-o lume de mizerii contemporane ,este o bulă de oxigen .
Hai că ”mere” 3/5                                                                                                                                  

Recomand această piesă 
  

Comentarii

  1. Propun spre autopsie aceasta piesa: https://www.youtube.com/watch?v=-KuiCNjRA1A...poate asa o sa inteleg si eu despre ce si cum e. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum am ascultat piesa ,sună foarte bine ,are o voce foarte frumoasă ,aduce puțin a Lana .
      Poate am să-i fac o recenzie . curand .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii