1 Mai

1 Mai munciprost...toresc .


Deci iar este aceea ziua din an în care   bem și   mâncăm mici de calitate îndoielnică ,cu cât muncești mai puțin cu atât să petreci mai mult în timp ce bei bei  .
Deci acum s-a deschis oficial sezonul la dicstracție așa că Vama e plină de bețivi și de ăăăăă bețivane se pare ,care nu știu cum să-și culeagă parul de pe nisipul plin de sticle de bere și seringi .

Eu personal nu mă declar fan al acestei ”sarbători” fiind doar o scuză pentru a bea bere și mânca mititei (care îi urasc la fel de mult ca și pe Velea ,și asta spune multe) ,așa că am hotărât să-mi fac propria ziua a muncii așa că m-am uitat cu un prieten la câteva filme și a fost mai bine decât să fiu afumat de niște mititei și exasperat de muzică proastă .

Am fost și pe afară să iau o pauză de la filme și era fum,manele,fum,caldură strada era goală așa că mi-am pus caștile în urechi am dat Prodigy la maxim și mi-am continuat drumul .

La mulți ani dacă te cheamă Mic,Mică,Bere,Unu sau Mai.

SK - 1 Mai Șukaresc

ATR - Micu și Berea

Comentarii

  1. Şocant, dar micul este 2 lei bucata anul acesta! Scump, domnule, scump, de pe jos era mai ieftin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu toți consumam de pe jos ,dar îți întelege ideea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii