Toți suntem mari șmecherași pe internet.

Da știți că stau pe ask.fm ,deoarece nu am ce face si azi am primit o intrebare suspectă care suna cam așa ,defapt uite poza

Deci eu (și nu numai) avem o pagina pe ask.fm (cum au toate ) numită LittleRockers (caută și pe facebook)
Și o persoană , o ea (sau ce ar putea fi) s-a luat de mine ,după ce aș fi raspuns negativ pe pagina asupra unei parerei despre ceva trupă .
Și mai tarziu a fost asta
Și da s-a luat de mine ,și de ”fața mea de ospatar” ,așa că m-am luat de personalitatea ei ”fantastică” și de ce se pare că ar avea aceasta femeiușcă deoarece ,dacă ar fi atât de cultivată și de deschisă la minte ,nu ar ar face ceea ce a facut  . Iar decât săă ascult Asking Alexandria si Bring me the HOErizon ,să fii sigur că ascult JT  .

De când se poate citi personalitatea cuiva doar pentru că nu arata ca și cum ar asculta rock sau cica mentalitate de rocker , mi se pare cea mai jalnică chestie să judeci pe cineva fară să cunoști aceea persoană ,dacă esti atat de capabil/ă atunic nu ai decât să-mi zici frumos și fară anonim .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane