Ce faci de Paști?

Salutari , Paște fericit și alte chestii de hranire .
Sunt mai multe tipuri de persoane ,in jurul acestei sarbatori care fac mai multe lucururi înainte și după
iar eu am să evidențiez câteva dintre ele .




  1. Leneșul/a  - aceea persoană (că mi-e lene să tot zic el/ea) care este foarte entuziazmat de sarbatoarea în sine (mâncat ,băut ,ajuns la spital că a mancat prea mult) ,decât să muncească la pregatire ,și nu doar la mancare ce la curat de exemplu sau știu și eu alte treburi trebuiesc făcute în acestă perioadă.
  2. Cel/Cea care chiar muncește - aceea persoană care face tot ce are de făcut și ce și-a propus pentru a avea niște sărbatori fericite și toate cele . 
  3. Credinciosul/a - acea persoană care merge la  biserică ,se roagă de nșpe mii de ori pe zi și face voia Domnului .
  4. ”Credinciosul/a” - aceea persoană care vrea sa fie vazut credincios dar defapt nu face nimic ,și în loc să se ducă la Biserică se duce la baut .
  5. Eu - fac una alta ,oleacă leneveală ca și ”tratament” din cauza muncii anterioare   . Iar de mers la bisrică ,nu-l vizitez pe Cristi deoarece *inserează motivul sentimentalistic pentru care nu fac asta*
  6. Șukarimea - Băiețile și fetițele care este prea valoroase încât să facă ceva , într-un fel se poate asemana cu leneșul doar că leneșul mai face altceva ,dar șukarimea face dezatru și gauri în buget.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii