Uită-te la ce ai facut !

Sau ce nu ai facut ,nu știți despre ce vorbesc? Se pare că nici eu.
Oh da ,simularile ,școală ,treburi ,chestii .

Săptamăna viitoare sunt simularile ,la română.istorie și geografie .
Și pe geografie o cam urasc deoarece nu-mi place ,e nasoala și stupidă ,prea multe lacuri și ape ,și munți.

Dacă ai de gand sa zici ceva ,de ce nu o faci ? De ce mă iei cu chestii de genu „lasă că nu contează„
Dacă nu conta nu ziceai de la inceput ,nu-i așa?
Vezi ,că si Matt zicea la fel ,că de ce nu ești sincer ,atunci da-te-n *ceva că mie nu-mi vine inspirația acum  să aleg ceva* ,să revin la articol? Da ar cam trebui .

Pai să vedem acum că incerc sa-mi adun gandurile de pe jos ,știu ca e greu deoarece mi-e incarcată cu geografie,română și istorie .
Pe cine mint ? Că nu am citit la fel de mult pe cât ar fi trebuit ,sau mi-aș fi imaginat ,deci îs pastă .

Mamă ce bine sună Wakin the Fallen când trebuie să citești ceva , revenind la postarea mea .

ÎNVAȚĂ deoarece ,nu vrei să ajungi la 18 ani și să n știi ce vrei sa faci in viitor deoarece nu-ți dai seama de ceea ce o să faci .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane