Simulari Bacalaureat 2014

Ah ce săptămană interesanta (și nu prea) deaorece au fost simularile pentru bacalaureatul de acest an .
Și deoarece sunt și eu clasa a XII-a am avut simularile.
Am dat la Română ,istorie și geografie .

Luni când era ziua unui coleg s-a nimerit sa-l sarbatorim dând simularea la limba și literatura română ,a fost okay cât de cât ,nu știu notele si  să fiu sincer am o oarecare groază în legatura cu asta .
Marți ”Zi de invațat” ,și cica trebuiau sa vină cei de la Universitatea din Oradea să arate una alta despre facultatea lor ,dar nu au venit ,și am luat țeapă deoarece eu am vrut sa vină deoarece mă cam interesa în mod direct deoarece vreau să merg la ei la facultate.

Miercuri 
Istorie ,nu a fost de această dată nicio aniversare așa ca a decurs normal ,cât se poate numi normal la noi ,important este că am scris cate ceva.
Joi ”zi de invațat” dar nu m-am mai dus la școală
Vineri : Proba la „jeografie” ,a fost (aproape) bine am știut una alta ,dar să va zic ca geografia nu este „viața” mea ,așa ca pas ,iar pe la ultimul subiect mi-a cam picat fața deaorece ne-a dat un exercitiu despre Republica Moldova care valora 10 puncte adica 1/10 puncte.

Nu am nimic cu Moldova ,sunt aproape sigur ca e mișto și toate cele ,dar sa valoreze 1 punct din 10 , hai mă?
De unde să știu 3 orașe ,3 ape din Moldova ?
Chișinau și Prut ,nici măcar nu am facut despre Republica Moldova și ei imi dau așa ceva , bine ca am știut care îi sunt vecinii și o unitate de relief ,doar ca nu mi se pare foarte cinstit sa valoreze 1 punct iar alt exercițiu mai important să valoreze mai puțin.
Asta-i România și ne ocupă tot timpul

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii